Saturday, February 19, 2011

Berehat Bersama RTM...

Aduh...panas sangat hari ni.....harap-harap panas sampai ke petang.... Alhamdulillah kejohanan futsal di Kolej 10, UPM berjalan lancar buat setakat ni.... Segala-gala yang dirancang berjalan tanpa gangguan major.. Tapi part yang paling best ialah................

Aku di interview RTM!!! Hahahaha....ada can jugak aku nak masuk tv... Tapi lambat lagi la kot....sebab rancangan pasal futsal ni akan keluar dalam channel rtm astro muzik aktif jer... Nanti channel tu akan ditukar menjadi channel untuk remaja. Ala....channel 180 tu. So...tunggu je la kan.... huhuhu

Sesape yang berdekatan bolehla datang memeriahkan hari kejohanan ni... Siap ada booth-booth jualan yang sememangnya menawarkan harga yang berpatutan... Maklumla.....jualan target untuk student kan. Mesti la murah... huhuhu. Ada jual jersi.....topi....spek.....makanan.....dan lain-lain lagi. Siap ada booth untuk internet 4G YES lagi....ada offer nih...hanya d offer untuk hari ni....Cepat datang sini!! :D

Ok la....aku nak menyambung keje jap... di samping menghitamkan kulit dan menyokong team-team member.... hahahaa.... Blogger ada datang tak nih? Kalau ade....roger-roger la aku... tanya-tanya siapakah Pembawa Wacana ni...hihihi.

1 comment:

Anonymous said...

oh.kat kolej 10 UPM...
eh.aku kat 13...xde transport nak pegi!