Sunday, February 20, 2011

Hari Penentuan....

Hari ni akan tahu la siapa akan dapat memenangi kejohanan futsal open yang sedang berlangsung di Kolej 10, UPM. Hari ni akan dimulakan dengan game peringkat kedua... permulaan permainan kalah mati. Permainan akan berlangsung sehingga petang ni.

Final akan berlangsung pada petang ni... Dan akan disaksikan oleh VIP Kehormat sendiri. Yang petang ni la aku risau dan runsing nih. Ada protokol-protokol die bai....tak leh main-main. Aku kene alert untuk petang ni. Hari pun semacam mendung je ni....harap jangan hujan dah ler....

Ni entri pantas lagi.....tak tahu la bile aku dapat memberi entri-entri aku yang sebenar... Sibuk sangat memuncak dalam minggu ni dan minggu hadapan. Tapi update tetap ade....sebab aku ni Pembawa Wacana. Tak dak aku...siape yang nak bagi Wacana kat korang kan...hehehe

No comments:

Ping your blog