Monday, February 28, 2011

SAYA SOKONG VLOGGER MALAYSIA

Join segmen Bro Ben... nak join klik SINI.

Kesian kepada sesape yang kene hentam... Nasihat aku.... buang yang keruh, amik yang jernih. Ringan sama kita jinjing, berat sama-sama kita pikul. Yang kurik itu kendi, yang merah itu saga, yang cantik itu budi, yang indah itu bahasa. Ada faham??

Maksud aku.... segala apa yang dah diluahkan segelintir blogger...terima la sebagai teladan. Yang baik dijadikan amalan, yang buruk dijadikan sempadan. Tapi jangan patah semangat.....kerana blog korang, blog korang ler....tu isi hati dan luahan korang. Vlog cuma salah satucara nak berblog jugak kan. Cuma jangan penuhkan dengan benda-benda yang tidak berfaedah. Jangan cepat melenting bila ditegur.... jangan kutuk-mengutuk.... kematangan akan lahir di blog korang sepanjang korang berblog. So, keep blogging! keep vlogging!! ^^ Jaga bahasa korang.... kerana mencerminkan diri juger. Mencerminkan bangsa kita juga. Kalau sekarang masih malu-malu nak bervlog... mungkin 2 3 vlog seterusnya....dah penuh dengan info yang bermanfaat....kan? Biase la awal-awal permulaan.....

Ok lah.... untuk sape-sape yang dah join contest aku.....check ler kat sini okeh! SINI-SINI

4 comments:

apisv2 said...

slm kunjungan...
saje dtg usha2 pendapat korg;p

Saya Sokong Vlogger Malaysia

darkbatman said...

gudluckk

Eyqasara said...

jalan sini nak baca entry pasal vlogger.. :)

mas.saari said...

singgah sini dari blog abg ben
jom follow2 utk tambah kenalan..

saya pun sokong vlogger m'sia!