Thursday, February 17, 2011

Melampau Betul!!

Melampau giler.... argh!!! Tensennya!!!! Hahahahahaha...[tensen sampai ketawa sorang-sorang]
Bila tensen menyebabkan aku rasa lapar..... rasa macam nak makan PIZZA HUT jer... tapi malas la pulak nak kuar... nak call delivery PIZZA.... pun malas..... sebab tetibe bil phone aku melonjak naik tak pasal-pasal... Jadi aku pun bukak la internet..

Bukak internet ni yang menambahkan tensen aku.... sebab kene delete banyak email dalam inbox.....sampai seribu lebih dah! hahaha.... Baru tinggal seminggu...dah cecah seribu..hadoi.. nak delete sumer...ada jugak yang penting... kang terdelete kang.... Ni tak cek emel keje lagi.....kompem beratus jugak la ni...hadoi..


Tah kenape tetibe rasa nak makan PIZZA.... sebab ada offer kot.. hehe. Kan elok kalau ada orang nak bagi PIZZA free kat aku sekarang.... tolong bayar tax pun takpe la.... tax sekarang kan dah naik... harap-harap cukup la setakat tu... sumer naik...gaji tak jugak naik-naik.... haih~~


Jom kita pi makan PIZZA!!! Aku belanja korang! Kalau aku dapat duit durian runtuh la!! Hehehe... Kalau dapat Alhamdulillah la kan.....ni nak dapat durian free pun susah...inikan pula nak dapat durian runtuh.... haha. Ok la...nak sambung menempah apa-apa yang patut untuk majlis sanding aku.... banyak lagi tak setel...

5 comments:

Unknown said...

baru je makan pizza..sedap..hehe

sicKo^ said...

Kebetulan semalam aku pun teringin nak makan pizza sebab aku nampak dua motor delivery pizza kat kawasan apartment aku

Nadia said...

baru semlam nadia tnya macm man nk order pizza delivery heheheh kat entry

Browacana said...

@Rozuan: Wah...tak aci nih..hehe

@sicKo^: Tu la..ni pun sebab tengok moto delivery la ni..huhu

@N@di@: Hahahaha.... satu kepala la kita

WanFadhilah said...

waahhh.. teringin jugak nak makan pizza, tpi tak bleh makan. sbb lepas makan mesti sakit perut.. huhuhu..

Malware Pada Blog!!!