Sunday, February 6, 2011

Kelakar Tak Hingat...Pasal Ayam [Cock] :D


Aku teringat akan satu video ni mase nak solat tadi..:D :D. Biase la kan...time nak solat la teringat macam-macam... Kalau ada bende hilang..nak suruh senang jumpe...korang pegi la solat... kompem ingat balik mase tengah-tengah solat tu....he he he. Satu lagi... kalau tengah pikir bende...time nak stat bace al-fatihah la korang akan hingat...he he..

Tapi...cube la kusyuk solat tu... aku dah try...tadi bile teringat jer..aku buat entri dulu..haha. Nanti tak kusyuk solat aku. Aku try carik kat youtube...maka terjumpe jugak video nih...Saksikan dan sile gelak kuat-kuat.. memang kelakar... Part paling best.... "We have sort of drink like cock!....Medium cock also got! Big cock also got!" :D :D :D



Jangan lupe ada giveaway sedang menanti korang! SINI

2 comments:

F.A.R said...

haha.
sempat lagi kan post entry dulu b4 smbhyg.
tp ape pun, mmg lawak la video tu.
hahaha.
misunderstanding yg lawak.

RaNiA said...

mmg gitu dh..time solat la mcm2 benda nak terjah kuar..setan nie mmg laknat tul la..neway..lom tgk vid lagi..line cap ayam..huhuhu