Wednesday, February 9, 2011

HOT!! PANAS!!

Aku terbace di internet tadi... uih...dahsyaaaaat!!! Panaaaaaas!!!! Panaaaaas!!!

Nak tau tak?? Gosip????? Cerita artis????? Atau Pasal Bola?????

Sungguh Panaaaasss!!!!!

Nak tau tak kawan-kawan?????

Aku dah tak tahan dah nih!!!  Mesti kene bagitau dah!

Redi sumer....duduk rapat-rapat.... nak bagi tau nih.....Panasssss!!!!

Terapi Api di Tibet

Hah..tengok! Panassss tu!!! :D :D. Nak try? Pegi la ke Tibet...huhuhu.

8 comments:

oshin said...

kalo letak kat owg yang suka jadi batu api ney bole kot ? haha

Zue Cancer said...

aku lempang gak dak ni kang....huhu aku engat ape la yang panas punyer la exited tadi hahha

nuramalinaathman said...

punya smgt nak tau apa yg hot.tgok2 yg tuu jerr.haha

efa said...

penuh semangat nk taw apa yg hot td last2...aiseh hot in tibet huhu

CinderLaLa said...

pny ar semangat nak tau kot2 ada gosiip panas negara.. ceh..

wanacesh said...

kiter pon da entry panas gak ha3

Bila kita sama-sama PANAS

sarah abadan said...

haha ceh~ baru nak bergosip...haha

Sunah Mohammad said...

wahahaha~ ahsey ni pandai wat lawak gak ye?