Saturday, February 19, 2011

Ceq nak join bloglist tomatokering

Lepas solat zohor....ingat nak komen2 blog org lain... seklai terbace pasal si tomato kering nak buat bloglist... huhuhu. Apa lagi...serbuuu!!! :D

Die suruh komen blog dier....emmm....nak komen ape ek... otak tengah jem nih...jem sebab kene panas lama sangat hari ni... nipun nak pi berjemur lagi... Jadi pegawai pemantau pun penat sih... Sebab aku tak nak jadi pegawai yang perut buncit...duk saja nak nama saja...:D

Aku try la komen sikit blog si tomato kering nih.... emmm.... kalau diikutkan....blog si tomato kering ni menarik.. tengok nama pun tau....Tomato kering..hehehe. Senang citer...sapa nak hepi-hepi...singgah la blog dier...aku jamin... korang tak kering gusi jer...tomato korang je yang kering nanti..hehehe

Okeh...nak sambung buat keje...Hip Hip Hooray!!

2 comments:

kay_are said...

macam best je ni..

tomato said...

mboii sonok keje ye.. bagus ..xlah buncit.. :P

tengs ye ! ;D

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785