Monday, February 28, 2011

Facebook Bertukar Wajah

Malam ni dengan bertemankan air milo segelas dan beberapa minuman produk dari Nestle.. maka aku akan mengenyangkan perutku dulu sebelum tido....

Ada satu citer...citer pasal kawan aku....Dia ni orang Selangor. Kawan aku sorang ni pening nak daftar facebook.... dia tak pandai omputeh.... so aku tolong la translate kan untuk dia... Tapi dia tak faham gak..... Macam ni la lebih kurang aku tolong kawan aku...


Agak-agak korang tau tak kenapa dia tak faham ek....he he he.

P/S: Iklan untuk seisi Keluarga... SINI

5 comments:

apezs shah said...

salam


haha nak kata ape..
tetiba blur kot kehkeh!!

arep_lockermonth said...

arep paham!!hehe:P


arepnakbebel: extremely VIP!
arepnakbebel: KAMI SANGAT COMEL! UNDI KAMI!
arepnakbebel: RESPECT HIM!

sicKo^ said...

klau fesbuk btul2 buat camtuh, aku respect abis.. ahaha

Drunbella Khoo said...

rare neh.
hahaha.
:D

❦ a.y.u ❦ said...

hahaha...owner facebook da jd org east coast yea...