Friday, February 11, 2011

Jenis-jenis kapur yang tak berapa kapur la.....

Aku singgah ke kedai runcit Makcik So'ot tadi....nak beli kapur... kapur kasut..hehe. Sekali makcik tu bagi list kapur.... Ni haa list dier...

Kapur barus
Seram sejuk aku bace list first nih..... kapur ni biase untuk mayat...


Kapur papan hitam
Kapur ni amat popular dengan pelajar... lagi-lagi yang menjadi bahan balingan cikgu..hahaha


Ayam Berak Kapur
Ni asal-usul kapur kot... huhuhu



Kapocino [cappucino]
Aku geram-geram je nak amik kapur ni.. bes dowh.....:D


Batu kapur
Ni aku tak nak... banyak kot kat malaysia... amik free sudaa...


Kapur Sireh
Ni boleh la bagi kat datuk nenek kite kot..... tapi ni baik untuk gigi dan juga boleh hindarkan dari terkena oenyakit kencing manis dan darah tinggi....


Tepung kapur
Ni memang sodap.... Aku decide beli yang ni...sebab aku lapar...haha


Itu la kisah kapur dan aku di kedai Makcik So'ot....:D

3 comments:

ijam ismail said...

yg bwh skali 2..sdppppppppp

F.A.R said...

kapur papan hitam best, sbb macam2 kaler.
pastu ambik skit bawak balik rumah.
buat line nk main teng teng. haha.

arep_lockermonth said...

HUHU mcam2 kapur yg ada!huhu!

jom terjah entry arep pasal nurkasih the movie!

http://www.arepnakbebel.com/2011/02/nurkasih-movie.html

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785