Sunday, February 27, 2011

Lawak Pagi...

Di pagi hari ni.....sungguh molek kalau dapat mulakan hari dengan senyuman... jangan duk moyok jer kan.. Ceriakan hari anda tu... Jadi aku sediakan lawak pagi yang tak la lawak sangat... tapi saje nak kongsi dengan korang ni.... Citer ni pasal Orang Bisu Jumpa Microfon..

Tomok: Aku ada teka-teki untuk ko....

Gadaffi: Ape bende? Susah ke senang? Kalau susah aku tak nak jawab..

Tomok: Senang jer... Perkataan apekah yang akan pertama kali disebut bile orang bisu yang tetibe boleh bercakap pegang microfon?

Gadaffi: Ermm... Yea!!!

Tomok: Salah!

Gadaffi: Aku dah boleh bercakap!!!

Tomok: Teett!! Salah juge...

Gadaffi: Habis tu??

Tomok: Jawapannya ialah..... "Testing...1...2....3..."

Gadaffi: *tuuuuuuutttt*!! Apa kaitan orang bisu woi!

Tomok: Saje....hahahahhaha

Moral: orang bisu dan orang biase same jer.. cuma Tuhan tarik satu nikmat dia di dunia ni..iaitu nikmat berkata-kata... Syukurila nikmat yang ada....:)

4 comments:

sicKo^ said...

btul2.. klau dah namanya manusia, semua benda pun sama ja.. haha

cik pulau said...

ok admit.. kelakar..

memang manusia sama..
tapi kalau bab hati perasaan.. manusia ni lain sgt2..
lain pendirian.. lain segala mak nenek lagi.. hehe.. ^^,

Sunah Mohammad said...

okie~ that's rite! semua manusia sama taraf di sisi Allah..yang membezakan ialah taqwa...:)

nurul_diya m. nor al-haj said...

yup..manusia semuanya sama di sisi Allah melainkan banyaknya ibadah mereka terhadap Allah..

Ping your blog