Friday, February 25, 2011

Gua Nak Join Bloglist Cekodok

Si Cekodok ingin buat bloglist... maka aku join la kan..macam biase la.... sape nak join klik la kat SANE..

Aku nak join bloglist Cekodok sebab aku suka makan Cekodok..hahaha. Pendapat aku tentang blog dier.... hmmmm...... hmmmmmmmm....... Susah la nak bagitau..... Amat mendalam menusuk kalbu nih... Korang tengok je la sendiri... yang pastinyer... seorang blogger yang boleh meningkat jauh....

Nak join bloglist khas... tapi macam dah lambat jerk... takpe la...bagi je la bloglist biase.... Kalau si Cekodok berkenan dengan entry aku...boleh jer dia nak re-entry balik.... :) Nak berkawan je ni.... :D

Dan aku ni seorang lelaki! Yeah!

1 comment:

Cekodok said...

gua terima surat rayuan bro.. hahaha.. sebab bro adalah lelaki kedua yang join.. hahahahaha.. apa2 pun terima kasih...

Ping your blog