Wednesday, February 23, 2011

Badan Sasa Macam Bro Ben..

Sape tak kenal Ben Ashaari, sila tekan huruf a banyak-banyak kat komen entri ni..... sape kenal...tekan ooooo..... he he he. Sape kenal memang sume tau kan macam mane badan bro Ben... ketul-ketul..


Buat satay memang banyak cucuk la boleh buat kan...:D Sori bro....gurau jer ni.. Tapi ada sorang ni telah menarik perhatian aku...badan dier lebih kurang sama dengan bro Ben.... Dia telah membuat kemunculan kembali ke arena kemasyhurannya dulu... Siapakah dia???

Kita pakat tengok vlog ni..[hahaha...nak vlog jugak... walaupun aku amik dari youtube jer nih..]


Itu die.....The Rock!!! Dia telah kembali ke pangkal jalan..eh...eh... kembali ke arena gustinya.. Aku suka dengan mamat nih...masa dia ada dulu..memang aku minat tengok wrestling nih.. Sebab dia pandai berlakon dan lawak..hahaha. Pastu dia keluar..sebab nak fokuskan berlakon di Hollywood kot.. Dan sekarang dia telah kembali!

Maknanya aku akan tengok wrestling balik la kot pasni.... ada sorang lagi yang aku suka tengok....Stone Cold Steve Austin. Dua ni memang hebat dalam arena gustinya... Dan dua-dua dah jadi pelakon movie di Hollywood.

P/S: Sori Bro Ben...gambar tak mintak permisi...he he he

3 comments:

Woofer Storm said...

bro,bdn sy ngan en ben lebih kurang je..cuma sy lebih cikit kot,buncit ke depan..heheeee

Qaseh dalia adelia said...

nape the rock (pakwe i ) ade kat sini haha

Pembawa_Wacana said...

Woofer: Same la kite... aku pun same jugak..cuma daging je tak cukup..haha

Qaseh: Pakwe u ke ni? Nanti nak autograf ek..he he

Ping your blog