Saturday, February 19, 2011

SAYA JOIN BLOGLIST YUYU ZULAIKHA

Aku sangat bizi hari ni....pukul 2 pagi baru sempat bukak blog... keje memanjang dari pukul 9 tadi.. Bukak-bukak tengok si yuyu buat bloglist....sape nak join klik SINI.

blog Yuyu ni memang aku selalu bace jugak...tapi macam biase la..jarang komen... bace jer...kadang-kadang tergelak dengan entry dier..menarik.... kadang-kadang buat aku terfikir.... kalau tak caye...geledah la blog si yuyu ni.....

Ok la...aku dah nak tido ni..esok kene jaga Futsal open sepanjang hari..malam ada training Dikir Barat lak... meeting lagi.... haih~~ Harap sempat update blog lagi esok..

5 comments:

yaaaa said...

yups2 blog dia mmg besh rara slalu jugak baca .:))


kalau sudi folow la blog rara .hihi
dah folow blog u dah heee

Mrs Nurul said...

igtkan hanis zalikha tadi =)



Jeng3x…
# Siapa Teacher Lulu ??#
# Wee Soo Yen Dapat Anugerah Maulidur Rasul#
# Cara Nak Dapat Buffered & Metered Earning Nuffnang !#

mamawana said...

Oh ya ker....nak join gak.

ardinihumaira said...

comelnye yuyu tu ;)

Anonymous said...

Salam terjah dri blog YZ =)