Saturday, February 19, 2011

Updating live dari Kolej.....

Selesai sudah perlawanan peringkat grouping..... adat perlawanan la kan...ada yang menang..ada yang kalah... Yang kalah diharapkan dapat cuba lagi di tahun hadapan.... sebab kejohanan ni jika mendapat sponsor yang berterusan, insya Allah akan diteruskan lagi. Yang menang...jumpa lagi besok pagi..:D

Adat kejohanan jugak...ada la yang tak puas hati... mungkin sebab atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan. Waktu perlawanan dicepatkan kerana referee takut hujan pada petang hari. Masalahnya semua teamsudah diberitahu semasa pendaftaran. Mungkin diorang anggap benda tu remeh kot. Haaa....kan dah kene batang hidung balik! Tapi yang kene marah...AJK-AJK jugak....kesian diorang. Aku pegawai pemantau jer....hehehe

Malam ni ada meeting lagi untuk esok.. Aku dah tertido dah tadi... Nasib baik tak terlepas asar..hahaha. Astaghfirullah...jangan tiru! Tak elok! Tapi aku dah tak sabar nak tengok muka aku masuk tv nih..hahaha Lalalalala~~~

Ni entri pantas lagi...gambar tak dimasukkan lagi sebab kameraman bukan aku ye... aku hanya dapat walkie-talkie jer..huhu. Okeh....nak bersiap sedia solat maghrib.. Pastu keene g meeting.... Pastu jadi coach dikir barat pulak.... jadual aku penuh!! kalau Heliza Helmi nak jumpe pun aku kene cancelkan nih. Hahahaha

No comments:

Ping your blog