Tuesday, February 22, 2011

Bukan Bunuh Diri...

Dekat UPM ada pasal pelajar bunuh diri ker? Tak lah.... jangan cepat sangat membuat kesimpulan... ni pasal persembahan teater jer..he he he.

Aku baru selesai menonton teater persembahan dari peserta kolej aku... Kolej Sepuluh yang bergabung dengan kolej Kesebelas. Teater mereka bertajuk Bukan Bunuh Diri. Lakonan diorang memang terbaik... memang boleh pergi jauh dalam arena persembahan teater. Aku tak sangka pelajar kolej ni dapat mempersembahkan persembahan bermutu seperti ni.


Untuk pengetahuan semua....Kolej Sepuluh dan Sebelas adalah antara kolej di UPM yang memang tidak asing lagi menghasilkan bakat muda yang boleh diketengahkan sehingga ke peringkat yang lebih tinggi. Selalu memenangi pertandingan persembahan teater di dalam atau luar UPM. Aku memenag memberi tabik spring kat depa... memang bagus!

Aku harap mereka menang lagi untuk tahun ni.... apa-apa pun..persembahan korang memang terbaik!!!

6 comments:

yad'z said...

waaa.. cam best jek.. suke teater.. penah gak belakon dalam teater.. really enjoy it.. hehe

Ujang9897 said...

pergi tak ajak aku..derm..!!

Pembawa_Wacana said...

yad's: Memang bes! Hahaha

Ujang: Hahaha...bior ler.. ko g jumpe blogger x ajak aku pun..lalala~~

zaMir said...

jgn lupa tgk yg k17 punya skali...hehehe..."cinta si pemain pedang.."

nazrul ashraff said...

they're got talent..pewitt!!

sitinurulafiah said...

waaa thanx tgk tadi :D

Ping your blog