Friday, February 25, 2011

Segmen Terbaru di Wacanaku

Ilham ni datang dan pergi..... Semuanya akan ada datang dan pergi..... Tapi takde kaitan untuk kehidupan dan kematian pun..he he. Aku masa bawak moto tadi...lepas pulang dari solat jumaat di Masjid UPM tu.... aku terfikir akan segmen yang mungkinakan aku buat di blog aku... He he...Ni kire entri perkenalan la ni...campor dengan tak nak bagi aku luper....hahaha.

Macam yang korang tau.... kat blog ni dah ada Hikayat Kedai Kopi... Kelas Bahasa.... Suka-Suki Wacana.... Coretan Si Empunya Blog... Tahukah Korang..... Kuih Wacanaku dan lain-lain lagi.... Semuanya ada cara pengulasan dan celotehannya..... Jadi sekarang aku nak tambah lagi..sebab idea makin bercambah dari hari ke hari...:D

Segmen pertama yang terbaru... Kisah Silam Wacana... Ni kire aku akan citer kepada korang cerite-cerite aku pada zaman sekolah la kan.... banyak benda menarik aku akan kongsi dengan korang sumer... jangan risau... takde kutuk mengutuk nyer dalam blog ni....:D

Segmen kedua ni...dah diterbitkan...tapi secara tak rasmi lagi... iaitu Gosip Wacanaku.... Segmen ni khas untuk cerite-cerite artis tempatan yang memang sesetengahnya hanya ada di blog aku... kira eksklusif la ni... hehehe. Yang minat pasal artis.....layan la segmen ni ek..

Segmen ketiga ialah Sukan Wacana.... Aku ni suka kan sukan sebenarnya.... jadi apa-apa perkara dalam sukan negara kita atau negara luar..akan aku masukkan dalam segmen ni.... Dah ade dah sebelum sikit-sikit... tapi tu secara tak formal lagi... sebab aku masih lagi mencari identiti segmen pada mase tu.... sekarang dah jumpe dah... hahaha.

Kalau ada idea dari korang pun aku sudi mendengarnya.... apa lagi aku patut tambah untuk korang... aku ni suka berceloteh..... berceloteh secara berfikir tetapi cuba mengurangkan formaliti nyer... nak buat sesantai yang mungkin.... Ok?

2 comments:

hasrul hassan said...

Salam . wahh makin berkembang ehhh ..bagus bagus .. keep on writing

ardinihumaira said...

bagus2 makin banyak segmen :)

Ping your blog