Saturday, February 26, 2011

Bulan Mac..March.... Memang Bertuah...

Dalam beberapa hari lagi....akan tiba la bulan Mac yang sangat istimewa ni.... Nak tau sebab ape istimewa sangat-sangat.....sebab bulan ni ada 3 peristiwa bersejarah yang korang tak tau tapi aku tau!! hahaha..:D

Pertamanya.....sebab aku lahir bulan Mac!! He he he.... Aku nak hadiah besar jer...yang kecik-kecik... sila bagi kat PA aku..ceh! :D. Maner ader.....Aku tak kisah pun... tapi family aku selalu ingat hari jadi aku.. walaupun takde hadiah diberikan...tapi ingat tu pun dah cukup.....:)

Yang keduanya...isteri aku pun bulan 3!! Hahahaha.... sama bulan la kene raikan ni... he he. Tapi aku lagi tua setahun dan 18hari..... Sempat lagi la nak buat persediaan untuk wife aku...dengan syarat aku diraikan dulu...hahahaha.....kejam tak? :D


Yang ketiga....insya Allah aku akan bersanding pada bulan Mac gak....memang betul-betul full la agenda bulan Mac dalam diari hidup aku..... memang kena simpan banyak bajet untuk bulan tiga ni.... semua diraikan pada bulan yang sama serentak!!! Tu ler aku cakap cukup istimewa bulan Mac ni...:D


Sebagai perkongsian...aku kongsikan sedikit info yang aku amik dari internet nih....aku pun dah lupa amik kat  mane....Ni aku copy dari folder dalam komputer aku jer...yang Dr. Fadhilah Kamsah kot... Layan je la kan....he he

o Berpesonaliti menarik dan menawan.
o Mudah didampingi.
o Sangat pemalu dan pemendam rasa.
o Sangat baik secara semulajadi, jujur pemurah dan mudah simpati.
o Sangat sensitif pada perkataan yang dituturkan dan alam persekitaran.
o Suka pada kedamaian.
o Sangat peka pada orang lain.
o Sesuai dengan kerjaya yang memberi khidmat kepada orang lain.
o Tidak cepat marah dan sangat amanah.
o Tahu membalas dan mengenang budi.
o Pemerhatian dan penilaian yang sangat tajam.
o Kecenderungan untuk berdendam jika tidak dikawal.
o Suka berangan-angan.
o Suka melancong.
o Sangat manja dan suka diberi perhatian yang sangat tinggi.
o Kelam kabut dalam memilih pasangan.
o Suka dengan hiasan rumahtangga.
o Punya bakat seni dalalm bidang muzik.
o Kecenderungan pada benda yang istimewa dan baik.
o Jangan terlalu mengikut selera atau perasaan

2 comments:

Azlina said...

bulan mac ni bulan saya jugak..hihi

Nazrul Ashraff said...

saya punn!!!!!!! bukan bulan 3..

btw, vampire ada buat bloglist dekat belog..nak join, sila jenguk ye..

bloglist selama 1 tahun!