Friday, February 25, 2011

Penat Seorang Pelakon..

Aku sangat penat....apabila dipanggil berlakon ke sana ke mari... Nak tengok hasil lakonan aku?

Tengok cerite-cerite aku ni...

Kisah Di Warong Wacanaku.........watak antagonis sebagai PW

Tragedi Kampung Petai...............watak sebagai AYAH.

Esok Hari Minggu ...............watak Mat Rempit jadi Bobo

Si Penjahat Pulang Ke Pangkal Jalan.......watak antagonis name PW

Cikgu Sengal.....................watak HERO sebagai murid sekolah, Asey


Citer Versi Terengganu...........watak antagonis sebagai wacananyah

Peperangan Di Sebalik Selimut......watak antagonis sebagai Kapten Ahsey .....ala-ala Valkyrie gitu..he he

Cinta DI Turkmenistan...........watak HERO kot..hehe. Sebagai Iman

Superhero Di Kedai Kopi............ watak HERO lagi..hahaha. [Akhirnya...] Name watak Pembawa Wacana

Ni je la sempat aku ingat...kalau ade lagi....tolong bagitau ek....takut terlepas pandang... Tapi kan.... kenape banyak ambik aku jadi watak antagonis ek??? Huhuhuhu... Kira ok la...tunggu payment je nih dari direktor-direktor tadi...hehe. Boleh ganti Nasir Bilal Khan la ni kan....heee

6 comments:

:: Little Kouru:: said...

PW pun ada dalam cerita saya..ngee..

sila usha sini ye...

http://wwwbucklemyshoes.blogspot.com/2011/02/tuan-direktor-pilih-kasih-eh.html

Farhana Sahri said...

wow....banyak tu...=)

sicKo^ said...

klau ko penat, lepas ni, ko suruh diorang panggil aku lak.

Cekodok said...

perghhh... harap2 nanti rosyam nor panggil belakon.. hahaha

D i n said...

lepas ni masuk senarai finalis ABPBH heh~

SyedGraphiX said...

sy x de? huaaa

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785