Thursday, February 3, 2011

Giveaway eqbalzack "SEDUT KASI ABES!


Aku berjoging merentas kabel internet....tetibe sampai di satu negeri ni... negeri kepunyaan eqbalzack... ada giveaway contest daa... aku pun join la...ape lagi...memang tengah ketandusan idea ni... join kontest je la gamaknyer... sapa-sapa nak join...klik la SINI.

Die nak aku buat entry paling kreatif... masalah sikit ni.... aku tak pandai sangat nak buat entri kreatif -kreatif nih....aku cube je la deh....

Hadiah dier bes-bes....korang boleh tengok di SINI. Jadi aku berkenan sangat la dengan hadiah die tu.. kebetulan benda tu memang aku tengah usha-usha di shopping mall berdekatan.

Name giveaway ni yang memang buat aku tertarik lebih dari hadiahnya.... "Sedut Kasi Abes!". Hahaha...... pada mulanya aku mati-mati ingat contest menyedut sesuatu macam sedut air gune straw ker....sedut blog ker...sedut traffic ker.... hahaha. Sekali tengok bende macam belalai gajah daa..... yang kedua dapat menghilangkan busuk dan yang hadiah saguhati die ialah bende tak nak bagi jatuh... macam sticky post la jugak kot..huhu.

Dah macam entri biase dah ni... nasib baik aku tengah takde idea...kalo ade...lagi panjang aku buat..ngahahaha. Pasal TAG tu...aku nak TAG


Selamat bersedut..^^

1 comment:

eqbalzack said...

SALAM..
esok Selasa, 15-2-2011, boleh singgah tengok keputusan GA di blog saya..tQ