Friday, February 25, 2011

Kemalangan Di Sungai Besi HIghway..

Aku tadi pegi Kuala Lumpur bersama isteri..... pergi nak beli barang persandingan dan jugak menemani mak mertua merangkap ummi isteri aku.. Singgah ler di beberapa kedai di kawasan Chow Kit.. Tapi yang banyak shopping bukan kitorang...tapi kakak isteri aku...hahahaha

Masa on the way balik ke UPM....sebelum masuk susur keluar ke UPM, Aku tengok ada kemalangan di highway Sungai Besi.... Lori sahaja kot..tak pasti.... tapi yang menjadi pelik sampai aku buat entri sebab lori tu terpaksa diangkat menggunakan kren!! Masa aku lalu tu...lori tu tengah terapung di awangan....Ramai yang berhenti tengok sebab pelik la kan.....lori terapung! Hehehe... Jem jalan dari arah bertentangan...nasib baik arah aku punyer ok.....

Mungkin accident masa hujan lebat tadi kot..... Nasihat kat aku dan korang sumer...berhati-hati di jalan raya... Kalau mengantuk....berhenti ler kejap.... Kalau aku...pasang lagu kuat-kuat kemudian terhangguk-hangguk sorang-sorang..hahaha. Tapi sekarang tak dah...ada orang jaga kat sebelah..he he

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785