Tuesday, February 8, 2011

Hikayat Kedai Kopi Ep.7 - Eric dan David

Hikayat kedai kopi bergema kembali...sesudah lama menyepi....tetiba ada dua orang artis datang dengan kereta Perodua yang baru...yang smart macam kereta dalam citer Ironman tu.... makluman...Eric tu bukan Eric Deco tau...David tu bukan David Teoh tau....:D


Eric: Mau makan ape bun.....hadddoi... Aku melapari bun..

David: Saya mau makan roti kacang..yang disaluti dengan jem kaya... diikuti air teh....yang 'O' saja.

Eric: Erm...ok la kalau macam tu...bagikan aku milo ais...ada tabur-tabur sikit kat atas tu.. baru nampak cantik....

Pak Samad pun masuk ke dapur sambil menahan gelak ketawa...tapi terlepas jugak...:D



David: Oit....kennnaper Pakcik ketawe? Cakap saya salah ka?

Pak Samad: Mane ade...tergelak dengar lawak hot.fm ni..hehe

Eric: Tak kisah la bun.... eee....David...tengok...meja ni bergoyang la.. Tak kuase la tengok meja goyang-goyang.. aku rase kene tukar baru ni kan bun..

David: Kennnnaper mau tukar? Ibarat kata patah-patah melayu... Patah tumbuh hilang berganti..

Eric: Maksud awak kene patahkannya dulu ke bun?

David: Tidak...tidak...maksud saya ar.. macam jolok jolok buah nangka... ibarat kata... buah cempelak di luar pagar.... kalau payah nak ambik...tak payah ambik la....haiyo..

Eric: Aku tak pahamnya maksud u bun...takpe lah.... alamak....kerusi pun same la ... ni kalau letak kerusi warne hijau baru nampak catchy sikit... baru ramai pelanggannya bun...

David: Kerusi tak payah tukar.... Tukar kedai terus...

Eric: Ha'a kan bun.. kene deco-deco sikit ni..... baru jadi warong idamannya bun...

Perbualan terhenti kerana Pak Samad telah mengeluarkan penyapu lidinya dan.........paham-paham jela kan... Sensitip rupenyer Pak Samad ni..hahahaha

No comments:

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785