Monday, August 8, 2011

300 Jer ?? Ok la tu...

Nak buat macam mane kan... Tiga ratus pun ok la dari takde langsung tu.... he he he... Aku bersyukur sebab ada jugak yang sudi LIKE fanpage blog aku di facebook... Sesape rase nak like jugak....Boleh klik dekat sini.. (LINK)

Setakat nie.....fanpage aku baru cecah 300..... Kire ok la kan....blog peribadi... lagipun kebanyakan entri dalam blog aku tu semuanya original hasil penulisan dan pemikiran aku.... Cedok mencedok atau copy mengcopy jarang sekali.... Ada jugak.... tapi akan diletakkan sumber asalnya....

Sama jugak dengan group aku...Kelab Wacana Bloggerholic (LINK)... Alhamdulillah...dah hampir cecah 500... Dalam status aku yang tak popular nie pun... boleh tahan jugak kan.... Baru ditubuhkan dua bulan lepas.... Kalau tak silap la....

Follower aku pulak.... dah cecah 2800++... Alhamdulillah lagi..... Walaupun bagi otai-otai blogger....angka tu sikit jer....Tapi bagi aku dah sangat ok dah.... Lagipun sekarang nie aku dah jarang berblogwalking.... Sempat update jer..pastu mengadap benda lain... Tapi aku akan cuba singgah blog-blog yang selalu singgah blog aku.....Insya Allah.....

Entri ni sekadar entri muhasabah diri.... Walaupun angka-angka yang diberi tu sekadar angka jer.. Tapi ada maknanya.... Makna yang hanya blogger je tau... Kalau korang nak tau.... sudah ada lalang-lalang yang cuba datang ke blog aku sekadar nak kutuk jer.... Hmmm.... Takpe la... Alah bisa tegal biasa.... Adat blogger nak naik lagi setapak ke hadapan.... Mesti akan ada haters yang datang..... Kita pulak kene la tabah... Bukan senang nak berjaya kan...:)

P/S: Bila dah berpucuk, akan ada yang cuba mencantas... Bila dah berbuah.. akan ada yang cuba mencurinya...

5 comments:

alfsfr.ali said...

300 LIKE sikit? ak pny baru 4..haha

2800++ FOLLOWERS sikit? ak pny baru 84..haha

xpe2..usaha tangga kejayaan!!

Anonymous said...

ok la tu.dari aku xde lgsung.sbb aku xbuat.aha

FaKArePa!n said...

hbt dh tu 300 LIKE..

Admin said...

Saya tak ada pun LIKE <-- kaki tipu betul .. hahaha ... :P

Ammar said...

Segala usaha berhasil.... Tahniah... Good luck