Friday, August 5, 2011

Pengakuan berani mati | Aku Benci Siti!!!

Ni statement berani mati nie.... Aku BENCI giler kat SITI yang popular giler tu!! Sebut je SITI....komfem sumer kenal kan? Siti kan ramai peminat setia... Banyak giler benda yang aku tak puas hati dengan SITI nih.... Walaupun bulan puasa nie sepatutnya kita bersabar....Tapi aku dah betul-betul hilang sabar dengan cik SITI nie.....

Pertamanya..... Suka PAU.... Suka-suka dier jer ambik maggie aku.... Dah la ambik tak bagitau aku..... Kalau yer pun nak PAU orang punyer.....makan la sampai habis....Ni tak... Makan sikit jer....pastu die tinggalkan sisa tu....Membazir!! 

Aku tak tau la macam maner cik SITI nie tau apa yang aku beli... Sumer dier nak sapu.... Bukan setakat maggie aku yang di PAU... Roti aku pun di PAU jugak!! Pastu curik tepung gandum aku!! What the ikan weh! Agak-agak la kan kalau nak PAU..... 

Ni la orang kata habis madu sepah tak habis-habis nie..... Aku siap belikan rumah lagi... Lepas tu aku bagi lagi makanan "FREE" di rumah tu.... Tapi ko tetap jugak buat selambar badak ko tu... Makanan ko ambik...Tapi rumah yang aku bagi tu ko buat endah tak endah jer.....Sakit hati aku! Tau la dah popular seantero dunia....

Wife aku lagi la sakit hati dengan ko.... Mengacau rumah tangga orang.... Aku dah tak tau dah nak buat macam mane...Aku ingat cukup setakat hari nie jela kesabaran aku dekat ko SITI..... Aku akan cuba buang ko dari kamus hidup aku...... 

Jaga la ko SI TIKUS!!!!

P/S: Mangsa terbaru... Chachos aku!! Grrrrr......

27 comments:

Aku Ibu Muda said...

tak masuk perangkap ye?

MissCt a.k.a MuqDeq said...

Mmg brani mati la sttment.. Haha

Siti Fatimah Fuzz said...

sama la dengan kat umah cik siti (ni bukan cik sitikus k)....hahha....kalau beli megi yang ada peket byk2 tuu...lagi la sakit ati.....bukan setakat 1, tapi semua sekali dia kebas.....pas kebas, siap tinggal kesan lagi kena kebas....mmg berani betul la cik sitikus tuu...

azwanyrazak said...

sitikus ek.. ingat siti mane lar tadi.. hahaha

http://azwanyrazak.blogspot.com/2011/08/lipice-pink-party-cikepal.html

@ku d! sin!e said...

ingat siti yang popular tuh...hahaha!! patut lah makan chachos..sedap pulak. haha

TiDy ZaRa Smile ALwAyS said...

hahaha...sakit perut..
mula2 baca berdebar gak tadi..fikir2 "sapelah yang benci kat SITI neh".. padahal SITIKUS....terbaikk

aizamia3 said...

benci siti.. ;)

pernah mengalami barang dalam kabinet dapur bau kencing tikus.. habis satu kabinet dicuci bersih..

moral of the story, sila kemaskan kabinet anda sebulan sekali..


psstt: jangan dimaki siti tu, nanti lagi dia datang..

Cik Asma BLuppy said...

hahaha.. mati2 ingt siti tu orang..rupe nya si tikus..

pkai racun la or perangkap..huhu

Apel D. Doragon said...

sitikossss

Ujang9897 said...

tikus tu pun benci kau

Idah said...

dah agak dah.....kat umah pun sama.. 2x5..dlm drawer plastik penuh dgn tahi dia..atas bawah semua ada..semua dia nak concer...benci ct.

mynameismy said...

dem...-.-'

FaKArePa!n said...

paw la balik cik siti tu.. hehe

Finaz Jaafar said...

haha..org kata kan,tikus ni kan bole detect org tu ske dy ke tak..klo org tak ske dy akn kaco..klo org tu wt xtau dy tak serang..tp kan, cm tak logik je kata2 org tu..hahaha

mas saari said...

kita pun benci SITIkus ni...hehehehee

kakchik@ella said...

So far rmh KC belum ada cik SITI ni lagi .. selamat den. hihi.

Isteri Encek Bard said...

hahhahaah ieb pon benci siti

Noriz sini.. said...

dia pun nak join buka posa gak...hihi

Phat said...

kat umah phat kami panggil cik ti hehehe

http://phatthegreat.blogspot.com/2011/08/k-e-n-n-g-n-r-m-d-h-n-k-u.html

miss inna said...

hahaha! si tikus rupanya...pasang jer perangkap kat rumah tu..mesti dpt tangkap 1 2 ekor tikus tu...

Clara said...

ngeh.. tikus upenye...

hahhaa...

letaklah racun tikus kat tmpat yg mne cik SITI tu sellu pergi..

=)

Lizan said...

kill kill kill ... saya mmg selalu ishtihar perang salib dgn cik siti ni..

Ewah, main debik2 la pulak

a n a s t a s y e a said...

tu, si ti kus = tikus .. tak ada kena mengena dgn ct =)

www.anastasyea.com

NMH said...

same la samel la kat rumah pon..agaknya sekarang kebanjiran tikus kot..sama macham geng PATI masuk Malasysia..err..

BHAIHAQI COOL said...

Hahahahaha~~ lawak2 , citikus Sitikus

.diannorhayati. said...

haha. adoii ingatkan siti ape la td. rupenye sitikus =.='

solomolo said...

Cikti memang memang macam tu...
semua nak sapu...