Sunday, August 14, 2011

Blogger Paling Kaya | Siapakah...

Blogger nie dah macam pekerjaan dah sebenarnya.... ada yang kata sekadar hobi...ada sekadar mengisi masa lapang... Tapi bile dah masyuk pendapatannya... Mula la akan jadi macam pekerjaan... Ada yang dah kaya disebabkan blog nie..... Nak tau sape? 

Blogger paling kaya dari segi duitnya.... Blogger yang dapat iklan banyak giler...Dapat innity lagi...dapat orang sewa iklan lagi....dapat sponsorship lagi... Yang ni memang dah jadi sumber pencarian kedua dah kot.... Aku jauh lagi...jangan risau.. jangan dengki-dengki ek...he he

Blogger paling kaya dari segi ilmunya... Blogger ni tak jemu berkongsi ilmu dalam blog dier.... Buat je entri...mesti nak share ilmu... Maka blogger ni akan jadi blogger kaya ilmu.... Dapat la sedikit pendapatan pahala kan.... 

Blogger paling kaya dari segi widgetnya....ade jugak ek..ha ha ha.... Blog dier penuh dengan pelbagai jenis widget....sampai berat tak hingat dunia dah nak bukak blog dier.... Kawasan yang paling banyak orang klik biasanya....hujung bucu belah kanan....tekan 'X'...he he he

Blogger paling kaya dari segi lawaknya... Ini sah-sah blogger lawak... blog dier dipenuhi lawak-lawak antarabangsa dan lawak copy paste... he he he.... Tapi takper...dah kate blog lawak.... bukan originaliti pun takper...asalkan diletak sumber asalnya...

Blogger paling kaya dari segi gosipnya.... Semua nak diceritakan dalam blog... Semua pasal gosip...tak kire benar atau tidak...ye la....dah name gosip kan... Takde nyer gosip seratus peratus betul dan benar.... Maka sesape yang suka bergosip..maka korang berpeluang nak jadi blogger paling kaya dengan gosip...

Blogger paling kaya dari segi resepinya... Ni sah-sah blog masakan... Blog yang menampilkan resepi menarik dan bagus untuk dicuba.... Blog ni jangan risau...selamat dari segi kutukan dan tohmahan keji... Kalau ade jugak...memang sangat keji la orang yang mengutuk tu... huhuhu

Korang rasa nak kaya dari segi apa... Semua terpulang.... Aku cuma berblog suka-suka jer.. Sambil menyampaikan ilmu...sambil tu jugak berkongsi cerita.... Kadang-kadang bergosip...kadang-kadang sebarkan maklumat terbaru... Nak pijak kawan blogger lain? Ermm...tak sesuai dengan aku... Baik aku berblog sambil tersenyum riang gembira je kan....hihihi

P/S: Kalau korang tau sapekah blogger paling kaya tu..silakan la list...aku tak tau...hehe

11 comments:

pRiNCe said...

lama tak dtg ke blog kawan aku yang sorang ni..:)..shat ?

Luqeem™ said...

sape la agaknya yg kaya tu..:)

Suhaili Sarif said...

hehe..ingatkan nak gitau sapa orgnya td

FaKArePa!n said...

saya tak tau sy kaya dari segi ape..

Pesta Jiwa said...

gua blogger kaya jugak bro...kaya lemak...hahahah

mahfudzah said...

semangat aku baca.dok ade sebut sape gerangan blogger nye.jap lagi..tips nak jadik blogger kaya. ahaha.sabau.selamat bulan pose;p

Diana @ bilakukatacinta said...

harap dpt jadi blogger paling kaya dari segi ilmunya...ilmu ape...tak tahu lagi..mm..maybe ilmu dlm bidang aku jgk kot..

bukankosong said...

kiter serupa!

:P

dilazfamily said...

ingatkan nak bgtau siapa td..dilaz nak jadi semua boleh?hehehe...gurau je.belum pun sampai ke tahap itu

udin said...

hehehe.. sama gak.. buat blog sekadar utk suka suka.. rilek2 sampaikan apa yg patut.. ;)

Cikgu Ma said...

kaya yang menguntungkan dunai akahirat tu yang best,kan en wacana

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785