Sunday, August 14, 2011

Bila Otak Sudah Kuning...

Bila otak dah kuning...Pak sedara tegur pasal burung.."Jaga burung tu...Kang mati kang" Yang dimaksudkan ialah burung di dalam sangkar kat luar rumah tu.... Bukannya burung tak bersayap tu...

Bila otak dah kuning.... Mak mertua pesan kat hang pa...."Jaga pisang leklok...." Yang dimaksudkan adalah pokok pisang belakang rumah tu...bukan PISANG tuu...

Bila otak dah kuning.... Bila si pempuan cakap, "Boleh mintak apa saja"... Apa saja tu dari segi pertolongan dan dorongan.....bukannya ke adegan ranjang! 

Bila otak dah kuning... Bila si isteri atau awek mintak batang (LINK)... Yang dimaksudkan adalah batang penyapu atau batang mop nak buat keje di rumah....bukannya.......aah..paham-paham la kan...

Bila otak dah kuning... Tengok benda yang seakan-akan bentuk kemaluan ( LINK )...dah mula pikir pelik-pelik.... padahal itu sememangnya buah-buahan atau tumbuh-tumbuhan....

Bila otak dah kuning... Bila pak mertua kata " Buah tinggal dua bijik jer... Simpan untuk isteri ko tu".. Yang dimaksudkan adalah buah epal dalam pinggan tu...bukannya.....

Bila otak dah kuning.... Apa yang aku bagitau kat sini.....sumernyer korang FAHAM SEPAHAM-PAHAMNYA....he he he....

GOTCHA!!

P/S: Gurau-gurau....jangan marah...hihihi

7 comments:

Cik Diana said...

tetttt! dOuble meaning.. huhu

Alip Apai said...

bila otak dh kuning..mati la org tu sbb otak dia dh kuning!!

hahaha..

kaler sebenar otak ape erk??

miss inna said...

cepat tukar color otak tu p warna putih,suci bersih..haha! ^^

Pembawa_Wacana said...

Hehe.... macam ramai yang terasa jerk....:)

cik pulau said...

dalam maksud neh bro.. haha

mr.dinie said...

haha..biase la 2..

NMH said...

err..atoyai!hanya mampu gelak..naseb dah 18sg..

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785