Friday, August 12, 2011

Ciri-ciri Lelaki Gatal


Dalam berbagai manusia hidup di muka bumi nie....komfem bermacam-macam jenis perangai dan gelagat boleh kita tengok.. Kali nie...aku khususkan untuk golongan lelaki gatal... he he he. Ramai pempuan tak suka lelaki gatal... Mungkin sumer tak suke kot... Sama jugak untuk pempuan... Lelaki pun tak suka pempuan menggatai.....lagi buruk kot... Nie ciri-ciri lelaki gatal yang sememangnya memudahkan korang mengenali dengan lebih mendalam...

Tak suka mandi - Sememangnya jarang yang tak gatal...sebab kuman dan bakteria dah berkumpul di kulit dier...berdaki derr! Rasa melekit jer badan....Yang nie pakej extra sikit.... gatal serta berbau.... Tapi bil air korang komfem jimat! he he

Suka menggaru - Yang ni dari jauh korang dah tau dier nie lelaki gatal....atau bahasa standard nyer..lelaki yang sedang gatal... So.. Sesape yang suka menggaru...boleh la tolong garu part-part yang tangan dier tak sampai....ha ha

Badan ada tompok-tompok merah - Yang ni kesan kronik nih...kene bawak jumpa doktor... kegatalan mungkin hasil dari gigitan nyamuk atau terkena ulat bulu.... Ruam pun kemungkinan jugak...segera berjumpa doktor... Mane la tau kes denggi ker...

Tak jaga kebersihan - Kat rumah dah macam tongkang pecah.. sampah duk berlonggok sampai penuh lalat... Mane tak gatal.... persekitaran yang tak sihat.... Yang nie sememangnya tak disukai gadis-gadis hygiene... Geliii!!! Eeeee...

Haaa.... tu la ciri-ciri lelaki gatal.... Betul la kan... Baru betul gatal... Bukan menggatal... Bagi yang menggatal tu..... Ada ciri-ciri nie jugak kot...Sebab tu dier nak menggatal....ngahaha...

P/S: Menggatal dengan isteri je la...hihihi

8 comments:

Cik RoSs said...

Huuiisshh..memang gatal!!hahahahaa

Alip Apai said...

yes ak bkn lelaki gatal walaupun ak slalu stalker fb org len..

hahahahaha:)

FaKArePa!n said...

nampak ke apa yang mamat dua org tu nak skodeng ??

nana said...

la....ceh~! hahhahahah hampeh

Diana @ bilakukatacinta said...

ciri2 lelaki begitu...kebiasaannya hanya dpt dikesan selepas kawen...so..camner ek?? nak kenalpasti sebelom kawen?? sbb lelaki / pompuan tyme bercinta..mengalahkan puteri/putera..nampak cantik je dimata

Skyliya said...

Loh...sy ingatkan tips td...

NMH said...

ouh baru duduk elok2 cuba bace dalam keadaan yang serius..haishh

Eizanabila said...

Eeeuwwww...gatal berjangkit tu. Almaklumlah, penyakit gatal tu merangkumi semua species. Maka, jaga2lah kebersihan diri. Hahaha!!! (cover2 sbb Tipah dh tertipu dgn post title!!)