Tuesday, August 9, 2011

Blogger Hina Islam | Identiti Si Blogger

Panas ! Panas ! Sungguh panas cuaca hari nie.... he he he... Ni lagi satu isu.... isu pasal bloggers.... Bloggers yang menghina agama islam.... Sumer duk kata dah tau identiti si pelaku tu.... Kecoh habis dunia blog... Sampai server down dah bagi yang berkapasiti rendah ( belawok jah nie...). 

Aku tertanya-tanya jugak la.... betul ke si pelaku yang di dakwa tu? Apa buktinya? Apa yang menyebabkan si pelaku tu dikatakan makcik hajjah yang mengutuk islam tu? Dia mengaku ke yang dia yang buat? Atau.... ada terkantoi di mana-mana? Haa...kan dah banyak persoalan yang timbul tu....

Bukan aku nak membela blogger tu tak... Aku cuma nak tau adakah nie sandiwara semasa lagi ker....atau cerita benar... Kalau setakat copy paste dari rakan blogger lain...yang jugak tak tau sumber citer datang dari mana.... baik jangan mengutuk lagi... Kang salah kang.... Malu wei.....

Ada blogger kata dier kenal gadis tu dan sememangnya rosak akhlaknya..... Selalu ke luar negara dan tak mengaku melayu atau cina.... Ada pulak sorang lagi blogger.... Cakap die kenal gadis tu jugak... Baik dan peramah.... Tak mungkin buat benda macam tu... Haa.... yang mana satu korang nak percaya?

Kalau nak buat pun...sekadar memberi nasihat dan entri yang neutral... iaitu mengeji si pembuat yang sebenarnya tanpa menuduh melulu kepada sesiapa.... Aku tak berapa yakin dan pasti yang blogger tu yang mengutuk Islam... Kalau betul dier....atau memang bukan dier.... Ni jer aku nak cakap...

"Semoga Allah membalas segala apa yang dibuat seadilnya dan memberi hidayah kepada dirinya supaya kembali ke jalan yang benar dan diredhai Allah"

Ada sorang tu bagi gambar kat aku....Gambar blogger yang kutuk Islam.... Aku konfius jugak la betul ke tak... Tapi aku letak je la kat entri nie... Agak-agak dier nie kot.... Atau lebih kurang macam nie la kot "sikap suka buat kecoh" dia...Atau sekadar simbolik....he he he he...

Sekadar melawak...hihi
P/S: Buat jahat...mesti akan dibalas... Dunia akhir zaman... Balasan semakin cepat diberi kepada pesalah berat dalam agama....Jaga-jaga yer...

11 comments:

Scarlett O'Hara said...

Betul punya lawak gambar tu!Sampai keluar air mata gelak ni!Ttg identiti pelaku sebenar, tak taulah mana satu yang betul.Kita tunggu jelah nanti...

Ujang9897 said...

blogger kutuk islam tu mmg ada..,mmg tak patut bela blogger yang kutuk islam tu


cuma gambar org yg tersebar tu jer tak pasti kesahihan cerita..,

tak pasti tuan punya gambar tu ada blog atau tak.,

yang pasti blogger kutuk islam itu mmg ada dah mmg boleh dipanggil anjing..

BeloG MTT said...

Cissssssssssssssssss... Haha

Kita tunggu jela sampai kesahihan cerita sebenar terbongkar.. :)

fiq. said...

hurm, tak tahu lar,,,

kalau2 munafik kan

wallallahualam

Saiazuan said...

harap dia trima balasn stimpl ngan apa yg dia buat!!!

FaKArePa!n said...

dah macam jenglot aku tengok..hehe

luqman zakaria said...

blawok ko sungguh nih eh?>

udin said...

hahaha.. gambaq tu lawakk.. dia ni kot makcik bla bla bla tu.. ;)

Salim Harmanain said...

hahahaah boleh plak gambar beliau ni yang naik... :p

mamawana said...

Tengok pd gambar, sah foto blogger makcik a.k.a. Beruk Makyeh!

Saiful Bakhtiar said...

kita kena tunggu bukti yg sahih.takut tersalah org nanti jd fitnah lak.Klau dah terbukti benar secara rasmi nanti sy cadangkan kita suma blogger pakat wat perang habis-habisan untuk tertuduh tersebut

Ping your blog