Thursday, August 18, 2011

Hidup Aku ! Aku Punya Suka La!

Ramai yang suka cakap... " Mind our own business".... Atau " jangan jaga tepi kain orang".... Tapi cara islam tak gitu derr.... Kena saling menasihati... dengar ke tidak tu jer masalahnya.... Macam hidup korang la.... Suka hati korang la nak pilih macam mane kan.... Tapi tugas aku..... cuba mengingatkan.... Layan la video menarik nie...Lebih baik dari video lucah dan iklan seksi meksi di TV kita tuu...


Pilihan di tangan anda.... Mau menyesal kemudian hari ker... atau mau bersusah sedikit di masa sekarang... Mungkin ada yang cakap....ala...beza 5 minit ape la sangat.... Ermm.... mati akan tiba bila-bila masa... Jangan kita mati masa penuh berbuat dosa (aurat tengah terdedah, tengah mengumpat, tengah layan hiburan dan lain-lain ) dan masih belum solat...

P/S: Entri pilihan menyusul esok... :)

8 comments:

mamawana said...

Assalam,

Carilah sahabat yg selalu ingat mengingati dlm kesabaran dan keimanan.

Saiazuan said...

hoho entry yg best.. jgn la brmusuh2, kna slalu igt2 yg lain.. eh btl ke?

FaKArePa!n said...

nak mati dalam iman bak kata P ramlee

aizamia3 said...

biar ramai kawan dari ramai musuh.. hati tak tenang jadinya..

Diana @ bilakukatacinta said...

den tak dpt nak view video....

p/s: cakap kat org yg ckp ...hidup aku,.,aku punya suka lah tu... ; nanti ko mati...ko punya sukalah nak tanam sendiri...

Isteri Encek Bard said...

saya sangat suka kalau ada sahabat saya yang selalu memperingati dan menegur saya.....

diana said...

hidup ni kena berpesan2..
tak boleh nak ikut kepala sendiri je...
dunia ni tumpangan kita je..
jadi tak payah la nak belagak sampai
fikir orang lain tak boleh campur urusan kita..

Edy Fee said...

hehe mmg susah gak lau semua org wat hal msing2 sebenarnye...

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785