Tuesday, August 9, 2011

Bosan La Blog Kau !!

He he... Nampaknya blog aku nie dah ada orang yang mula nak membenci..... Dah mula ada yang rasa dengki dan iri hati..... Ermm.....Perkara baiknya.... Blog aku mula dah dikenali.... Perkara buruknya.... ada orang yang akan cuba buruk-burukkan blog aku.... kadang-kadang aku nak tergelak bila ada orang datang ke blog kita dan cakap...."Bosan La"... Atau...."Hampeh giler blog ko"... He he he.....Apa respon aku?

Aku cuma akan jawab...." Terima kasih atas pandangan korang".. Sebab apa.... dah memang itu pandangan dier... kita terima je la kan..... Masalahnya...kalau tak suka...tak payah la bukak.... Kan senang citer... Yang ko bukak jugak tu kenapa? Ada elemen menarik ker sampai nak terbukak jugak tu? Atau ada yang tak puas hati dalam entri aku tu.....

Ermm... ni la mungkin maksudnya benci tapi sayang...ha ha ha. Blog aku dikutuk dalam formspring... Die cakap blog aku ni bosan.... Ermm... mungkin bagi dier bosan kot... Ye la... asyik terkena batang hidung jer... Asyik terkena nasihat pedas aku jer kan... Atau pun dengki tengok orang makin ramai datang blog aku... Tapi tak kisah la dier nak cakap apa.... Pendapat minoriti buat apa nak ambik kisah....kan? Lagipun die tak tunjuk identiti dier.... Buat apa layan si pengecut yang akan bazirkan masa aku jer....

Senang je rule dunia blog nie.... Tak suka...Tak payah singgah ke blog tu... Rasa tertarik nak baca...singgah.. Simple giler rule dier... Takde nak paksa-paksa....takde nak bodek-bodek... Aku cuma tulis apa yang aku rasa nak tulis... apa yang aku rasa nak berkongsi.... Rasa nak tau...bacalah.. tak nak tau....tak payah la bukak... kang tak pasal-pasal korang tertarik jugak nanti...he he he

Kepada yang berperasaan PhD tu kan... Sila la menjamu hati dan jiwa korang tu dengan istighfar banyak-banyak.... Perasaan hasad dengki tu buat hati dan jiwa korang jadi gelap.... Kalau penulisan blog pun dah dengki...apetah lagi kalau kat luar sana... 

P/S: Semangat aku makin naik bile ada orang macam nie... Kalau boleh ubah depa nie...satu kejayaan bagi aku.....:)

17 comments:

Unknown said...

biar dikutuk, sekurang2nya kita leh maju kehadapan, btw, blog ni best ape, dats y i polooooo :)

Anonymous said...

blog eena pon ramai je yg tak suka n byk komen berat la apa la. tapi eena baiki apa yg ena rasa patut baiki. :P tpi kdg2 eena biar gak dorang sume. takyah layan sgt r.. :P yg penting kita majukan blog kita n keep writting je ann?

Anonymous said...

blog eena pon ramai je yg tak suka n byk komen berat la apa la. tapi eena baiki apa yg ena rasa patut baiki. :P tpi kdg2 eena biar gak dorang sume. takyah layan sgt r.. :P yg penting kita majukan blog kita n keep writting je ann?

SoLy SoLicious said...

bse la tu..bila naik sikit, ramai la phd buat hal..xoxoox

Anonymous said...

mmg bosan.. baget bagus.. syok sendiri

Penjejak Mimpi said...

PW: tu maknenye blog bro makin dikenali ramai. yang tak pahamnye pd orang2 yang suke mengate ni.. nape ek?

p/s wat dek ajek.. :)

Browacana said...

Kepad cik anon kat atas: Terima kasih... akan aku terus berblogging...hihihi ^.^

Unknown said...

dah boleh agak mesti ada anon datang komen entri bro ni.pelik betul la.cakap bosan.tapi bukak jugak.kalau betul bosan untuk diorang,kenapa tak bukak je blog blogger lain yang bagi diorang best?haha.kelakar betul la.bagi ina blog ni okay je.tak bosan pun.entri ada info berguna.boleh jadi pengajaran dalam hidup.

Salim Harmanain said...

cik anon ni mmg ...tak abis2 nak mendengki..jeles latu :p

NUR said...

"Bosan La"... Atau...."Hampeh giler blog ko"...

~semoga sabar n terus blogging ye..

Unknown said...

kalau tak suka bagitau la apa yang dia tak suka..kan??
ni tak masuk blog orang
kata tak suka..lepas tu cakap bosan,lemau,hampeh tak hot,belagak bagus,nak tunjuk pandai...
nampak sangt tak de point..nak hentam orang je tu..

mynameismy said...

bosan2 pn jengah gk lg ke sini kuikuikuibosan2 pn jengah gk lg ke sini kuikuikui

yaya | mohd said...

mesti ade je na dngki..sabar je k..think positive :)

yanamib said...

wahh glemer ko nyah! tahniah! =P

aah la anon, klu xsuka ckp la apa yg xsuka..mcm xde point je tetibe nk kata bosan..hahaha lg satu kn aku suka pk org2 gini kdg2 dari kwn2 kita jugak..dorg xde blog tp saje suka tgk kita jatuh dlm blogging..pelik kn?? lumrah manusia kut =)

Lydia Miza said...

buat blog ikut acuan yg kita mahu.pd LM kalau blog kita tak mendatangkan keburukan,takda isi yg mengarut ..kalau org tak suka juga terserah.mana blh kita puaskan hati semua org.so tak suka blog kita tak perlu lah masuk dan komen.jgn jd haters pulak

aizamia3 said...

biarlah dia.. jangan dilayan.. masih ada yang nak datang jengah kat sini... ;)

anGah said...

Pada pendapat aku.. bukan senang kita nak puaskan hati orang.. mesti ada ada yang tak kena pada depa.. Biasa la.. Menyentuh pasal blog, pendapat aku kan.. apa tujuan kita ada blog? untuk kepuasan orang lain ke diri sendiri? adakah utk glamer / nama / dwet?
mesti akan ada yang suka dan benci.. blog kita jiwa kita dunia kita..

panjang pula pendapat aku ni.. lek lek sudah.. blog kita lantak amek la.. huhu