Tuesday, August 16, 2011

Blogger Tak Solat

Bloggers.... penulis blog yang menulis mengikut kehendak hati tanpa sempadan..... Semua idea ditulis mengikut citarasa dan idea tersendiri..... Apa yang ditulis....itulah yang difikirkannya....kecuali entri tu copy paste...bukan asli dari dier... Tapi amat berdukacita bila si bloggers mengutamakan blognya dari agamanya...

Aku nak bagitau panjang-panjang pun....Bukannya korang nak baca kan....Yang femes lagi la tak bace entri cikai macam nie...he he he

Jadi aku sediakan satu video nie untuk korang semua..... Semoga menjadi peringatan buat semua bloggers...


Video tu nak bagitau yang jangan lengahkan solat...mane la tau time korang duk lengahkan solat sambil buat entri mengutuk dan mengeji orang..... tetiba Tuhan ambik nyawa korang...... Entri terakhir sebelum mati....Entri mengutuk orang lain demi traffic sendiri..... Sekali yang datang beribu pembaca.... setiap sorang yang baca....korang dapat dosa..... Bekalan masa mati... 

Aku cuma mampu ingatkan....Yang mana sediakan entri berguna....Alhamdulillah....semoga bermanfaat... Jangan kejarkan kejayaan sampai leka akan tanggungjawab kita.... Semoga kita semua menjadi blogger yang beriman....:)

18 comments:

puteяi ʓαняα said...

suka entri ini :)
thumbs up!

insya ALLAH, thanks for advice sys :)

RIDZWAN MOHAMED HUSSIN said...

uishh takotnye...

FaKArePa!n said...

tajuk y gempak serta kontroversi..hihih

Fiq Fikri said...

bgus2 suke entry ni berguna..:)

rozeeta rashid said...

InsyaAllah x lupa.. =)

yui92 said...

precious advice

Pendamba Mawar said...

insyallah sentiasa diingatan

Coolman said...

ampunilah segala dosa2ku ini yaAllah!

IBU GEBU said...

syabas inspektor sahab!!! hahaha...
teruskan lagi dgn entry2 bermanfaat mcm ni...

farra said...

perbanyakkan ibadah..

fiq. said...

erkk,tgk pagi2 seram la video ni,huhu,,,solat la selagi tak nak nyesal,

bexraz said...

nice blog...... hite me back k... done follow u..

AiSyah haSanah said...

nice entry! thanks and thumbs up..

hit me back k..will follow you!!

nice to know you.

selamat berpuasa.

شافروني صفر said...

Insya Allah ...

cik pulau said...

betol..
blog2 jugak..
solat jangan lupa...
janganlah hadap blog boleh 24 jam.
nak solat 5 minit tu pn berkira..
^^,

tia @ Ini Kisah Tia said...

ajal sentiasa ada di mana2 ..

hOney n' cLOver said...

lebih suka copy mne yg baik dri luahkn rse tak puas hati kat org lain...suruhan yg baik...terima kasih...^^

Terbelog said...

nice..