Sunday, August 7, 2011

Dah Terbukti La Siti.... Padan Muka!!

Wahai Cik SITI yang aku sememangnya tak berapa suka nie... Kan dah kata.....sepandai-pandai tupai melompat...akhirnya jatuh ke tanah juger...... Lagi-lagi Cik SITI nie yang tak berapa pandai melompat.....sah-sah jatuh nyer.... Tak payah la ko nak berdolak-dalih lagi....

Berbaloi jugak aku belanjakan RM12 untuk ko Cik SITI....akhirnya aku berjaya membuktikan yang ko tu bersalah! Dan sememangnya betul la cakap JAKIM..... HARAM! Lagi satu...bahaya jika dibiarkan.... sebab boleh membawa kepada kematian kalau salah langkah....

Aku dah berjaya menangkap Cik SITI yang memporak perandakan dapur aku semalam! Ha ha ha....Dengan umpan lebihan makanan berbuka... Aku letakkan dalam jerangkap samar....Dan Cik SITI nie tertewas jua.... Tapi oleh kerana orang kata pantang larang bile isteri mengandung tak boleh membunuh haiwan sesuka hati....maka aku lepaskan jer di dalam hutan berdekatan.....

Nak bagi kucing...Kucing yang pening...Kucing kat kawasan rumah aku nie kucing bandar..... Takut dengan tikus!! Ni la kalau tak diajar dari kecik... natural habit pun boleh hilang! Kucing takut dengan CIk SITI... 

Oh yer....bagi sesape yang tak berapa faham apa yang aku maksudkan dalam citer nie.... sila baca entri pasal Cik SITI nie dulu (LINK). Haram jika memakan Cik SITI...sebab kotor...hehehe.... Betul la kan?

P/S: SIMPLYSITI ( LINK ) takde kaitan dalam entri nie...hihihi

25 comments:

FaKArePa!n said...

Tajuk entri boleh bikin havoc..hihi

BHAIHAQI COOL said...

hahahaha~~ belit2 habis kata2 ko..

Te-Yan said...

hihihi...adusss lawak sungguh..ingatkan betul ke marahkan Dato Siti...adoiyaaa....

Syazwani Jalal said...

mati2 la igt sitot la

aduihh :D

Yumida said...

hahaha...sampai keluar abdomen ketawa berdekah2..suspen aku!

mynameismy said...

dush!dush!! grrr

Nyamuk Terbang said...

tajuk punya panas
haha

Chempaka Sari said...

adeh terkejut i...

officially19 said...

nyaris tertipu dengan tajuk entri.tapi bila baca ayat RM12 tu,terus dah boleh agak benda lain.haha.kucing zaman sekarang memang takut tikus.padahal sepatutnya diorang tangkap tikus,bukannya lari dari tikus tu.

Cik Baju Kurung said...

terkejut den ! ingatkan pasal Siti Nurhaliza tuu .. hihi =)

Alumni KMNS said...

noti siti ni..

gadis kepastian said...

teeheee faham faham.....

Ayen... said...

salah satu perkara pelik yg berlaku akhir2 ni,kucing takut ngan cik siti....huhu

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

nyaris tertipu bha... haha

: THE MECHANIC nampak boom mic merata-rata, di mana? bacala

Rozali said...

Assalamualaikum PW

kenduri pulut kuning cik siti tu....

SELAMAT BERPUASA

Wassalam

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

nyaris tertipu bha... haha

: THE MECHANIC nampak boom mic merata-rata, di mana? bacala

ms. jana said...

suspen je...hahaha.jana ingat simply siti..:)

Dhia BellamiZam said...

chait!!ingt kn pasal simply siti tuh..huhu

saya_arief said...

tajuk gempak..
haha.

Arra JaSmY said...

lorh..nape tak simpan buat bebuka puasa nanty.hehe.=)

Alip Apai said...

90% aku tertipu..cis!

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

letakkan banyak daun serai di tempat dia selalu menyorok insyaallah cik siti tu lari sbb dia mmg pantang bau serai ni..

IBU GEBU said...

blogger yg bijak bermain dgn tajuk entry untuk dapatkan traffic.... bagus!!! teruskan lagi... soden jugak yg tertipu...

IBU GEBU said...

blogger yg bijak bermain dgn tajuk entry untuk dapatkan traffic.... bagus!!! teruskan lagi... soden jugak yg tertipu...

MiSs NoRmaLa NorFiqZ said...

Ingatkan ap la td.....

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785