Exabyte

Monday, August 1, 2011

Selamat Menyambut Ramadhan yang Mulia

Di pagi hari pertama kita berpuasa nie....aku nak ambik kesempatan nak ucapkan selamat berpuasa kepada semua umat Islam yang membaca entri ini..... Semoga mendapat keberkatan dari Allah S.W.T dengan melakukan ibadah puasa sebaik mungkin.....

Aku jugak nak ambik kesempatan memohon segala kemaafan kepada semua yang mengenali aku nie.... Setiap manusi akan buat silap kan.... mane la tau dalam tak sedar aku dah menyakiti hati korang semua...Tak kira la dalam apa-apa bentuk sekalipun.... Mungkin pertuturan....mungkin percakapan.... atau penulisan di blog atau di facebook....

Segala keburukan tu datang dari aku sendiri dan aku sekali lagi memohon kemaafan dari korang semua.... :) Aku harap kita semua mendapat keberkatan dan pahala yang berlipat ganda di bulan puasa nie... Ni la bulan puasa pertama aku selepas bergelar suami....Cabaran baru aku nie...he he.

Sebagai pendahuluan entri di bulan puasa nie...aku selitkan la lagu nie untuk korang....

video 
Qasidah Burdah

3 comments:

abu idris said...

arrayah.info - Kerana Kuasa, Tiada Kesatuan Permulaan Puasa Bagi Umat Islam

aizamia3 said...

Moga ramadhan tahun ini membawa khabar gembira buat kita semua..

Cik Ecah said...

Alhamdulillah...
selamat berpuasa :)

Ping your blog