Thursday, August 11, 2011

Akak Seksi Tertunduk-tunduk.. | Kisah Aku dan Ujang..

Kisah rekaan aku nie berlaku di kota raya.... Semasa Asey dan Ujang berjalan-jalan ke Jalan TAR nak shopping raya..... Semasa tengah duk shopping di satu kedai... Terserempak dengan sorang akak nie... Pakai baju sexy giler... Jalan lenggang kangkung tanpa bawak apa-apa purse... Maka berlakula perkara yang tak diingini di bulan puasa...

Ujang: Ko tengok tu.... Tak puasa ke minah senget nie?

Asey : Tah ler... Jangan tengok lama-lama jang.... kurus puasa..

Ujang : Aku tak tengok....TERtengok.... Erm...alamak...tertengok lagi..he he

Sekali akak tu tetiba tunduk tunduk mendedahkan aurat sana sini... Nak ambik ape tak tau.... Ujang pulak terpandang kat akak tu....dan ternampak la TUUUT.....

Ujang: Weh.... Asey.... Ko tengok tu... Rugi ni kalau tak ambik kesempatan

Asey: Tengok aper..... 

Ujang: Tuuuuu.....

Asey: Astaghfirullah.... Biar betul akak nie! Ko pegi bagitau jang.... Aku ni pemalu sikit..huhu

Ujang : Nak muntah aku dengar... Asal aku lak.... Ko la... Ko kan baik sikit dari aku.... Aku segan..

Asey : Mane ader.... Ko yang nampak dulu.... ok...kita ossom....

Ujang : Ok....1...2....3... 

Yang kalah....komfem la UJANG! Aku yang buat citer...he he he

Ujang: Demm.... aku la ni kene bagitau..... pergh...malu siot....

Asey: Ala..... Bagitau jer.... Ko kan lelaki sejati....mane tau dapat upah...he he

Ujang : Siot ar.... ok ok....

Maka Ujang pun pegi la dekat dengan akak tu.... Tertunduk-tunduk lagi....tah apa yang dia nak ambik...sengaja nak dedah-dedah kot...bagi tergoda....

Ujang: Errr....Salam kak..... Nak bagitau something leh tak...

Akak: Ye enchek.... kenapa yer....tergoda ke dengan i?

Ujang: Tergoda? Bluerk...nak termuntah ade la... Baik saya tengok Yana jer... Nak bagitau ni jer.... Akak cari benda nie kan?

Akak : Eh...mane enchik jumpa nie?

Ujang : Tadi..terjatuh.. RM50 nie...rugi kalau jatuh hilang nie... Nasihat saya kak.... Pakai baju ketat terdedah gini duit senang jatuh... Baik pakai baju kurung atau yang ada poket... Pakai tudung sekali lagi cantek.... Tak pun bawak la purse.. Baru susah duit nak jatuh...Ni selit-selit.... Dah macam makcik Hajjah sesat dah saya tengok...

Asey : Ujang oi! dah ler tu... nak bagitau panjang-panjang...sambung dalam blog... Bukan kat sini....

Ujang: Ye la...ye la... Ingat tu kak... Bukan rancangan Bang Bang Boom nie...Ni betul-betul punyer...caw!

Akak: [terkedu]

P/S: Mengarut kan citer aku nie...ha ha ha... Motif dier..jaga aurat.. Takde guna jaga puasa kalau tak jaga ibadah lain.. Yang lelaki... jangan layan sangat free show depa.. Lagi dilayan..lagi menjadi-jadi...

DAN...

Jangan buruk sangka dan jangan berfikiran kuning yer...Ujang baik orangnya...hihihi

8 comments:

aamalinaazman said...

hehehehe
dialog pon boleee yee=)

Anonymous said...

haha. kelaka la. btol2 tegor ke? hehe.kalo btol2 mmg tekedu la die..

qaseh tia said...

hurmm tp mmg betul..haritu kita g bazar pon ade sorg ni pakai seksi bila tunduk je..alahaiiii saje ke atau xperasan.. ssh tul orang cmtu..

Ujang9897 said...

best apa tengok tetet..hahahaah



dh biasa tgk org g bazar seksi2 ni.., yg tak seksi pun ada, seksa

Afuan Shah said...

hahahha..
power la ujang nya tazkirah..terkedu terus..naseb x kena maki..hihi

zuwaidah said...

hehehehehe skrip spontan nih...pandai buat lawak..segar mata kak zu ni muahahahhaa

aizamia3 said...

kihkihkih.. menarik.. ;)
sedang membayangkan reaksi akak tu terhadap dak ujang.. confirm kembang hidung dia..

Azie Azman said...

haha,,mampu je..
kalau nak panjang2 sambung dalam blog ye..haha