Thursday, August 18, 2011

Gosip Terbaru !! Artis Buat Video Lucah ??


Gosip terbaru pasal citer artis..... Sememangnya artis kita tak lekang denagn cerita gosip nih... dan ada jer yang tukang sebar gosip.... Contohnya Si Deng dan Dang nie..... Gosip pasal artis baru yang bakal memecah rekod di Malaysia nie.... Aku buat la dalam bentuk dialog...tak nak bagi kontroversi...he he

Deng: Dang.....ko tengah buat ape tu...Muka stim jer depan PC...

Dang: AKu tengah layan gosip nie... Pasal artis terbaru tuu.... Dengar citer dia buat video lucah!

Deng: Oit....takde keje ker... Dah nak masuk subuh nie....

Dang: Ala...rilek la..makanan sahur perlu dicernakan sebaiknya....he he he..

Deng: Ha ha ha...ape citer....cepat la scroll mouse tu...nak tengok jugak sebelum masuk subuh nie...

Dang: Ceeeh.....sangap jugak rupanya...ha ha ha... jap ek.... lambat la pulak tenet nie...

Deng: Haaa....dah kuar dah.... Cepat-cepat tutup lampu... nanti si Fariz datang.... dia kan alim sikit...

Dang: Ok..ok....

Video pun tetiba keluar la gambar nie....
~~~~~~
~~~
~~
~
~
~
~
~



Deng dan Dang: OPOCOTTTT!!!! #@%$#%@^!!!!! Bodoh nyer sape yang buat nie!! %&^%&^@%!!!

P/S: Masalahnya....Sape yang bodoh ek....Deng dan Dang ke.... Orang yang buat video tu...he he he...

4 comments:

diana said...

hahhah..
terkena...
lebih kurang sama la macam entry ni...

orang tengok tajuk..
dan2 klik..
baca sampai habis
baru tau hujungnya apa..

Edy Fee said...

haha ni mesti kes gambuit..haha lucu engok dia kat ketuk2 ramadhan.hahaha
kne pancung habis

FaKArePa!n said...

kontroversi dan gosip tak pernah habis..huh

aizamia3 said...

baca dari awal sampai habis..
hahaha.. terkena sudah..

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785