Saturday, August 20, 2011

Kisah Enam Jahannam Dan Tok Imam Siri 3 [FINALE]

Sambungan dari SIRI 2 ( LINK ) dan SIRI 1 (LINK ).... Kene baca dari awal...baru bes....:)

SAMBUNGAN

Masuk ke rakaat kedua.... Semuanya ok.....sampai ke saat sujud lagi..... Kali nie Si Jahannam Dua terbersin... HAAAAAACHUMMM!! Tok Imam yang takut-takut nie terkejut lagi!

Tok Imam: Opocot Bapak Tiri Ko!!

Semua Jahannam: Opocot Bapak Tiri Ko!!

Jahannam Tiga: Ha ha ha ha ha.......ops.....terlepas.....shhhhh....

Masuk ke rakaat ketiga..... Kali nie Tok Imam dah tekad dah.....tak sanggup nak menghadapi ketakutan mengimamkan depa nie... Takut tetibe kene tetak ke aper ker.... Masuk je time sujud rakaat ketiga.... Pabila semua dah sujud..... Tok Imam cepat-cepat bangun senyap-senyap dan terus lompat tingkap depan dan lari selaju-lajunya secara senyap-senyap!! maka Enam Jahannam tadi pun........

[3 minit berlalu.............]

Jahannam Satu: Lamo eh yang ketiga nie.... takde la pulak opocot-opocot macam tadi....

Jahannam Dua: A'aa ek...baru rasa seronok bersolat....

[6 minit berlalu..........]

Jahannam Tiga: Lenguh la tok imam.....


Jahannam Empat: Shhhh.......

[10 minit berlalu........]


Jahannam Satu: Tak leh jadi nie tok imam...lama sangat nie.... Ke dah ajal tok imam nie? Lama giler nih....


Jahannam Empat: Shhh.....

[15 minit berlalu..........]

Maka Si Jahannam Satu pun mengintai tengok....

Jahannam Satu: Cilakat binawe biawak pasir tol!! Tok Imam lari derr!!

Jahannam Dua: Patut la lama giler... Lenguh tengkuk aku ni oi! Nak kene Tok Imam nie....


Jahannam Enam: Aaaah....tak jadi nak insap!! Kita bakor! Bakor!

Maka mengamuk lagi la Enam Jahannam nie.... sehingga la berjumpa dengan perwira dalam citer P.Ramlee tu......

SEKIAN

P/S: Bagila peluang kepada sesape yang nak berubah.... jangan abaikan mereka seperti Tok Imam tu!

No comments:

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785