Monday, August 8, 2011

Dapat Jugak Bonus Raya | CUEPACS

Fuuhh......lega sikit beban nak masuk raya nie.... Kalau tahun lepas... pekerja penjawat awam hanya dapat RM500 jer untuk bonus raya.....Kali nie dipertingkatkan sedikit kepada separuh gaji dengan minimum RM500 kepada semua penjawat awam termasuk pesara.....

Minimum RM500 tu maksudnya......bagi pekerja yang gajinya kurang dari RM1000....tetap dapat bonus RM500.... Ok la kan.....dari tak dapat langsung.... Walaupun CUEPACS mintak bonus 2 bulan gaji.... tapi yang dapat hanya separuh...Kire masih ok dan lebih baik dah dari tahun lepas.....

Alhamdulillah.... dapat jugak aku bagi duit raya tahun nie...he he he... Baru ingat nak cut cost bagi duit raya... ha ha ha.. Dah la bilangan anak buah dah bertambah.... Dulu aku bagi kat anak sedara jer...sekarang belah wife pun kene bagi.... Tu yang termenung sikit tu...Ekonomi tak berapa stabil lagi nie.... 

Berkat doa dan kesabaran...akhirnya dapat jugak rezeki nie..... Sekarang aku dah lega la sikit.... Terima kasih kerajaan sebab bagi lebih sikit tahun nie.... Terima kasih jugak CUEPACS sebab cuba tingkatkan jumlah bonus.... Usaha lagi...he he he...

P/S: Tema raya... tak pikir lagi....adeh....-_-"

3 comments:

FaKArePa!n said...

bez nye dpat bonus

d_tieah said...

Bagi penjawat awam yang kutuk kerajaan, sepatutnya tak dapat.. Huhuhu.. Tapi kerajaan bagi adil.. Semua orang keje gomen dapat..


Entry Terbaru : Nota Tun Dr Mahathir Bertajuk "Menghancurkan UMNO"

aizamia3 said...

alhamdulillah rezeki ramadhan dan rezeki bakal anak.. ;)

Ping your blog