Tuesday, August 16, 2011

Taik Itik Sedap !!

Sape kata kita tak leh makan taik.... ha ha ha.... Banyak yang boleh dimakan.... antaranya ialah TAIK ITIK... Eh.... Betul la boleh makan taik itik... Tak cayer tanyer la ustaz mane-mane pun.... Rase dier manis-manis.... Kenyal-kenyal... Memang sedap !!

Haa... sebelum tu...aku ada bukak satu segmen..... Segmen nie sekadar nak tau korang sayang kat Rasulullah ke tak jer.. Apa yang korang nak buat jika diberi peluang berjumpa nabi kita secara face-to-face.... Nak join klik la di sini ( LINK ). Mesti ramai yang tak berminat kan? Kalau aku buat tajuk dapat jumpa artis...mesti ramai yang join... haih...

Ok...sambung pasal TAIK ITIK.... Yang aku maksudkan ialah taik itik yang nie...


Aku dah buat dulu di entri yang ini ( LINK ). Saje jer..... ha ha ha... Aku nak cari kuih ni la kot buat santapan berbuka jap lagi.... Kat mane ek ade jual? Macam susah jer nak jumpa....Kalau kat Kelantan memang banyak....

7 comments:

atuk said...

Assalamualaikum PW

saya rasa belum makan lagi kueh ni

SELAMAT BERPUASA

Wassalam

Sheila Adziz said...

dh lama x mkn tahi itik nie... dh x ingat rupa cam ner....

padlie said...

Ini la kuih yang tak pernah saya try.. kira dia senasib ngan kepek idung aka puteri mandi.. pun sy tak pernah try..

mas saari said...

tak pernah makan pun kuih ni...huhuhuuu

Isteri Encek Bard said...

tak pernah makan nie pon

Diana @ BKKC said...

serius..pernah dengar..tak pernah makan

Anonymous said...

ini ke taik itik??bru tau.huhu