Monday, June 13, 2011

Apa Yang Tiada di Konsert Tapi Ada Pada Bola Sepak

Kemeriahan.....kelompat-lompatan..... Keriuhan.....kegempakan.....sumer ada dekat konsert kan.... Sumer penonton bersorak-sorak....lebih kurang sama la dengan penonton bola sepak kan.... Tapi ada yang takde di konsert tetapi ada pada penonton bola sepak....

Nak tau tak apekah dier? Sebelum tu.....apa kata korang join GA aku nih.... Nanti malam ni atau esok...aku upload gambar hadiah jam tangan tu.... Upgrade.... Sape nak join....klik SINI...

Okeh....  Yang takde di konsert-konsert....lagi-lagi konsert AF 9 hari tu ialah.... 

Surau penuh...solat tetap tak tinggal..
 Agak-agak....hari tu konsert dekat masjid tu.....penuh tak masjid tu? Kalau penuh pun....ada ker depa nak solat macam nie..... Renung-renungkan.... Gambar ni aku dapat dari facebook.... Semoga memberi kesedaran....:)

15 comments:

Munna said...

pernah tgk juga gmbr ni di fb...tunggu jugak kot ade sape2 nk upload gmbr finalis tgh solat kt masjid tu....adoooooo

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

kita tak boleh nak bandingkan konsert dan bola itu sebagai dua buah hiburan yang berbeza. cuma kalau g tengok konsert pun, kalau iman ada, solatlah.. ada jugak yang tengok bola tapi tak solat... ada yang tengok bola tapi solat (macam gambar)... tengok konsert pun, same, x semua yang tgk konsert tu x solat der... ia bergantung pada kehendak kita, sejauh mana iman kita... :-)

: TWILIGHT: BREAKING DOWN PART 1, november ini
: AWAT TAK TEGANG NI? Hmmm

Mohd Shukri Fadzillah said...

tabik! solat bila masuk waktu! tabik!

Pembawa_Wacana said...

@Orang_PeRLiS_mEnULiS: Ermm...tapi tak penah jumpa gambar orang nak dengar konsert...solat kat tepi-tepi dekat dengan konsert tu....Itu mesej nyer....:)

Miss Fyra said...

solat tetap solat kan, bagus nye org cmnie kan :")

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

Tepuk dada tanya hati :)

ApiH said...

hiburan tetap hiburan, solat jangan tinggal...

zuwaidah said...

insyallah, ke mana pegi, akan ku bawa beg telekong bersama. reserve satu dalam kereta, senang sikit

diana said...

kan bagus kalau semua orang macm ni..:)

eddy said...

pada pendapat aku..kalau ade org bersolat tepi konsert....penganjur konsert akan try halau or else...mana x nye...seumpama tamparan kepada org yang bekonsert... dr sudut bola..ianya sukan yang menyihatkan...

p/s : most dtg dr hati dan iman individu...

mas saari said...

kita sudah cukup dewasa untuk menilai yang mana baik atau buruk!

Sue said...

salut ngan orang tgk bola tapi x lupa sembahyang wwalaupun di mana...siap imam berimam lagi..

.m y z. said...

alamak entry tersama pulak. hikhik. betul2. kalau lah kat konsert ada macam ni kan bagus :)

miss raihan said...

bagus.xtinggal solat

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

gambar hanya menjelaskan 1% kehidupan je.. dengan satu gambar kita tak boleh mentafsir 100% kehidupan

: TWILIGHT: BREAKING DOWN PART 1, november ini
: AWAT TAK TEGANG NI? Hmmm

IKLAN BERBAYAR

IKLAN BERBAYAR
Berminat? Terus wassap ke: 011-14957785