Thursday, June 23, 2011

AKU TERINGIN NAK HACK BLOG


Blog yang aku nak hack......muahahahaha...... Habis la kali nie.... Tapi aku nak bagi satu blog yang sememangnya ramai dari korang nie tak tau kot.... Blog ni la sumber ilmu misteri aku.... Bukan misteri pelik-pelik...tapi sumber ilmu selain ilmu yang berasaskan pembelajaran.....

Aku pilih blog nie sebab....blog ni tak macam blog-blog lain... Blog yang panjang berjela..... Tapi sumber ilmu nyer setakat ni boleh dipercayai.... Tak mengarut..kerana sesetengah cerita yang disampaikan memang sangat kene dengan apa yang diceritakan dari zaman berzaman.... Sejarah melayu dalam blog nie sangat menarik untuk dibaca..... Tapi satu je aku nak nasihat... Baca tu jangan terima bulat-bulat jika korang sendiri takde ilmu....So...be prepare la dulu....sebab blog ni amat berat bagi sesape yang tak suka citer serius...

Pesanan aku kat blog nie.... Semoga kajian dan ilmu yang disampaikan berterusan...jangan mati sekerat jalan....dan teruskan memberi ilmu yang boleh dipercayai....kerana sesetengah blog ilmu macam nie mula-mula je ok....lepas tu makin lama makin mengarut... Harap blog ni tetap relevan macam sekarang..... 

Blog itu ialah...... Blog MISTISFILES....:)

JOM JOIN GA YANG BEST NIE!!....DI SINI

7 comments:

ROROI said...

Kepala berpinar sebentar bila singgah blog tu...

Nabila Huda said...

blog tu sangat WOW!!

rajin taip entry panjang berjela. banyak info. tapi ai malas sikit nak baca entry panjang2..

hamzah ian said...

aku baik.. aku tak hack.. hehe

Abang Long said...

Salam...xyah hack blog tu..hack minda dia coz banyak ilmu tuh..huhu

http://abanglongonline.blogspot.com/2011/06/bestnyer-bunyi-ringtone.html

aku dan segalanya said...

http://segalanyaaku.blogspot.com/

hack manje2 jer...

solomolo said...

fuh...
nasib baik bukan blog solomolo yang nak dihack...
selamat...
hahaha...

Izzat Nazmi Saiful Bahri said...

singgah sini nak tahu blog sape yg akan dihack... heee~

teringin nak hack blog

Ping your blog