Monday, June 27, 2011

Beranak Dalam Lif

Ada seorang perempuan... TERberanak dalam lif. Punyalah dia malu... melalak dan tak mau keluar lif... Datangla sorang doktor..... cuba nak pujuk pompuan ni... nak bawa ke hostipal  berdekatan...

Doktor: Marilah keluar amoi, saya bawak peligi hostipal.... Ibarat kata Dafi... BAEKK PUNYEERRR...

Amoi: Tak maulah doktor, saya malu....maluuu

Doktor: Apa nak dimalukan, tahun lepas gua ada kes lagi teruk punya malu.... TERberanak dalam longkang lagi!!!

Tetiba, lagi kuat amoi tu melalak.... Doktor tu tercengang sampai meleleh air liur dier... dan tanya kenapa nangis lagi kuat....

Amoi: Yang tu pun saya jugak!!!!.....

P/S: Citer member aku ditranslate menjadi entri..he he..

UNDILAH SAYA BAGI YANG BAIK HATI ... SINI
JOM JOIN GA YANG BEST NIE!!....DI SINI

13 comments:

alinac lover said...

hahaha terbaik!!

DaLiLa said...

hahaha...kelakar...

suha said...

hahaha adeih cite betol ke neh?tp serius lawak (^_^)

Alya Esprézzo said...

HAHAHAHAA..cerita betul ke bro?? hahahaha adehh laaaaaaaaaaaa...

mas saari said...

adoiiiii...sian itu amoi, nasib tarak baik punya!!

aizamia3 said...

kalau betul, kesian dia dan malu sebab bersalin bukan ditempat sepatutnya..

Eera Shera said...

betul ke auta ni?hehe

risa said...

ekekekek...ni jenis tak baca bismillah ni..hahahaha nama pon amoi

Isteri Encek Bard said...

hahha adeh kelakar

mira bia said...

haha lawak2.. hee

harrazdani said...

nasib dia baik sebenarnya...ada orang tu susah nak beranak...sampai sakit berjam2...dia kira ok laaa....tak nyempat2 baby tu keluar...

Scarlett O'Hara said...

Dah agak dah.Lepas ni beranak kat manalah pulak agaknya.

diana said...

dah pernah baca cerita ni..:)

Ping your blog