Friday, June 24, 2011

Malaysia vs Lubnan | 2-1

Akhirnya debaran skuad bola sepak kita dah pun berakhir buat sementara waktu nie.... Aku duk risau jugak la sebab skuad bola sepak Olimpik kita selalu dikutuk oleh pihak media kan..... Maka tekanan yang depa rasa komfem la tinggi... effect jugak nanti performance....Tapi alhamdulillah....Malaysia boleh kalahkan skuad Lubnan atau Lebanon dengan keputusan 2-1. Kelayakan untuk ke sukan Olimpik kembali terbuka...

Syabas untuk skuad negara kita.... Penjaring-penjaring aku tak hingat....sebab aku terlepas nak tengok kat TV tadi....he he he.... Sambil-sambil dah ter post entri ni kan... aku cuma nak bagitau aku ada buat segmen atau WACANA.... Wacana Entri Pertama Bloggers.... jom la join...menarik!!

Dan aku ada buat satu group untuk bloggers.... KELAB WACANA BLOGGERHOLIC... Kelab ni masih lagi dalam proses permulaan lagi..... Tapi aku dah ada buat satu senarai untuk BLOGSHOP yang aktif.... Tapi kene la join group tu dulu..... Baru boleh dimasukkan dalam list tu... Jom la join!

GA pun ade nih....dah nak tutup akhir bulan nie.....cepat-cepat...peluang masih lagi terbuka untuk korang sumer.... JOM JOIN GA YANG BEST NIE!!....DI SINI

2 comments:

Abang Long said...

Salam...yey! malaysia menang walaupun terpaksa bermain 10 orang coz sorang kena kad merah..masa first half tu memang sonok nengok coz dorang main baik..masa second half cuak gak especially bila main cuma 10 orang. At last menang gak..yuhuuu..

http://abanglongonline.blogspot.com/2011/06/bestnyer-bunyi-ringtone.html

aizamia3 said...

berkat usaha pemain dan doa semua akhirnya Malaysia menang...