Tuesday, June 28, 2011

Bloglist Baru Wacanaku

Ok....terlebih dulu aku nak bagitau sebab kenapa aku nak bukak bloglist baru.... sebab blog aku dah berwajah baru!! Jadinyer aku nak la jugak tengok blog-blog yang kat list aku tu semuanya aktif-aktif..... Takde la ada yang sampai 2 bulan takde ape-ape aktiviti..... 

Macam sekarang nie aku ada empat list bloglist.....eh....lima....hehe... Lupa ada satu bloglist special.... Bloglist special tu adalah List Pemenang Segmen Wacanaku.... List ni khusus bagi sesape yang join Wacana (Segmen) aku yang akan aku pilih pemenang.... ada jugak aku buat Wacana yang takde pemenang... 

List yang lain ialah Santai Berceloteh, Santai Berhias, Santai Jejaka, dan Santai Jelita... Lepas nie aku nak ubah nama-nama list aku ni kepada Wacana la pulak.....he he he..... Ni kire entri permulaan supaya korang alert jer.... nanti aku akan bubarkan bloglist bila-bila masa sajer.... Salah satu syaratnya senang jer.... Letak blog aku di bloglist korang....

Jadi.....letak la awal-awal...senang la nanti nak join....he he he... Aku akan selalu update blog ni dan akan selalu menghiasi ruangan bloglist korang dengan cerita-cerita aku..... Bersedia ok....:)

13 comments:

mcm ni lah said...

dah letak lama dah sejak penubuhan blog macamnilahkita.com lagi dah letak awal2.

Unknown said...

dah letak.dah..update lah entri yg best@berguna..haha..from my idea.

K said...

hehe, dah lame letak bro wacana. sebab best!

XD

Anonymous said...

mao join...already in my bloglist la^^

suha said...

bro wacana ada dalam blog katak otai cik suha (^_^)

Admin said...

Dah dah letak dah .... awal2 lagi .. huhuhuhu .. :P

Unknown said...

Eza pun dah letak bro wacana kat bloglist sifu Eza :)

Abang Long said...

Salam...aku laaaagi dasyat! Belum ada blog lg dah letak dah..huhu

http://abanglongonline.blogspot.com/2011/06/burukkah-bermain-snooker.html

Isamuddin Isa said...

wahhhh.. blog saya blog saya.. hari2 dijamin aktif.. heee

http://mohamadisamuddin.blogspot.com/2011/06/herion-paling-popular-malaysia-dihalau.html

Unknown said...

PW... My dah lame letak PW dalam bloglist! so.. jgn lupe letak link den skali yo...;D

aizamia3 said...

dah lama lotak dah.. ;)

GincoMerahJambu said...

dah letakk jugakk

TeAqArH said...

memang da letak pun..siap wajib jenguk lagi..^_^