Friday, June 17, 2011

Senarai Blogger Mencari Rakan KONGSI

Ini bukan KONGSI Lu Langsi Lu mati okeh..... Ini list bloggers yang nak mencari rakan kongsi baru di dunia bloggers.... Mereka akan aku partnerkan secara random lepas nie..... Semoga cara nie akan meng 'up'kan traffic mereka puler....Aku sekadar cuba membantu....
  1. Salina Sayang
  2. Golden Rose
  3. Farahin Nasir
  4. miss A
  5. Nabila Huda
  6. E-Ra Pasha
  7. Firdaus Shah
  8. Nadzirah K.
  9. el-janna
  10. Eera Shera
  11. Ain
  12. Azri Johan
  13. oja_alia
  14. Yaya Azura
  15. Rahmad
 Ada 15 bloggers yang sudi berskandal atau berpartner.... Nampaknya akan ada satu group partner yang akan berpartner lebih dari dua blog..... Takpe...lagi bagus kan.... He he he.... Aku akan keluarkan list yang aku random kan lepas nie.... kepada yang ada dalam list di atas...ingat nombor anda.... dan alert la untuk list random nanti... Sebab menjadi tugas korang untuk buat list Feed URL baru di Side bar nanti...geng-geng partner korang.....:)

Yang takde dalam list.... boleh berblogwalking la dulu gamaknyer....  atau pun join GA aku ni haaa.....Jom Join GA.....klik SINI...

9 comments:

Eera Shera said...

thx bro =)

Firdaus Shah said...

aku #7!!!trime ksih,bro

E-ra paSha said...

6!!! ok tQ =)

Jenny Pa-un said...

no 4 heheh thanks bro hehehhe

Admin said...

Salam.
Haha .. takut nak berskandal tu dok diam2 je ... :) nanti bini marah .. uhh bukan kes takut bini, tapi sayang .. hehehehe .. lalalalaa

hasrulhassan.com

Anonymous said...

nga saye el janna~

Cik Pulau said...

aikkk..nama cik pulau takde ea???
rasa cam dah hantar..
tak diterima???
sedeyyy~~
uhukk..

Anonymous said...

NO 13...YEAAHH!!TP SPE Sudi nak skandal ngn sy ni..adeh!!

intan (kitochikato) said...

jom folow my blog..bru wat je..tq
..http://ilahamku88@blogspot.com/