Saturday, June 18, 2011

Lawak Seks Dalam Tandas

Dalam kelas satu sekolah yang tah ape namanyer.... Sedang berlangsung kelas tulisan Jawi.... Cikgu Belawok meminta pelajar menghuraikan pendapat dan pandangan masing-masing mengenai tajuk "Kenapa Remaja Melakukan Maksiat Dalam Tandas Awam"

Fizo : Pada pendapat saye la kan, remaja yang sanggup melakukan maksiat dalam tandas ni sebab diorang tak mampu bayar bilik hotel...

Syamsul : Gua tak setuju ar der... sebab ada jugak di antara diorang tu datang dari golongan berkemampuan tapi buat kat tandas gak....

Siti : Menurut firasat saya lepas masuk askar Wataniah ni... remaja yang buat tu kelam kabut kot.... Tak sempat cari hotel. Dan sebab utama yang lain, mereka buta tentang agama...Bukan buta huruf tau...sebab depa boleh pulak eja perkataan tandas tu..

Usop : Mengarut bebenor...Saya tak setuju pasal pelajar tu buta pasal agama.. Doirang mesti lebih arif lagi....

Yusof : Apehal pulak? bukanke yang buat benda-benda gini tak tau agama?

Cikgu Belawok : ( bertanya kepada Usop) Mengapa kamu tidak bersetuju dengan pendapat Siti?

Usop : Sebenarnya depa tu terer dengan agama. Sebab depa tahu yang malaikat TIDAK akan masuk dalam tandas. Oleh itu, kalau depa buat projek dalam tandas, malaikat tak dapat tulis amalan buruk yang depa buat... Sapa setuju...angkat tangan macam saye...


Siti, Syamsul, Fizo : (tengah angkat tangan macam Usop)

Cikgu Belawok : ?!!

14 comments:

SoLy SoLicious said...

hahaha..usop2..
ini siyes lawak

Rozuan Ismail said...

hah.malaikat tak masuk dlm toilet ke?masuk kan?

Cik RoSs said...

hohohohohohoooo...
gile lawak!!

harrazdani said...

hohohohohoh....;)

miss inna said...

haha! terasa nak gelak sakan bila baca usop punya statement tu..^^

Dhia BellamiZam said...

statement x bole blah..waahahhaha

qucachahir said...

amboi..hehe.. ;)
ucop..ucop..

EZAN IDMA said...

hahhaha lawk

missunguviolet said...

hahahaa ! terbaek ;D

kaizen said...

hahahaha...disaster btol....

Azreen Zunairah said...

hahaha serius mengong !

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

hahaha... btol gak ek... hmmm


: kepala KREW pembantu filem PENUNGGU ISTANA tersembol keluar…
: AWAT TAK TEGANG NI? Hmmm

Acikh said...

Pemikiran budak2 sekarang. Jawapan mereka sering memeningkan kepala kita ... dan buat kita berfikir lebih lagi! :)

mas saari said...

lawak tahap gabanlah...hahahahahaha

Ping your blog