Saturday, June 4, 2011

Bayi Oh Bayi

Aku sebenarnya agak pelik dengan orang kita sekarang.... Dah makin zalim dah aku tengok.... terutama pasal bayi..... Dalam sepanjang aku duk drive kete dari Kelantan ke Terengganu...aku terfikir jer pasal bayi yang dibuang nie.....

Bayi tu tak berdosa.....kenapa la dibuang..... mase nak buat bayi nak ajer kan.... time dapat tak nak tanggung! Bengap punyer orang..... Giler selfish.... nak kepuasan nafsu semata-mata.... sampai rezeki tuhan bagi tak nak pulak nak jaga....

Aku kekadang terpikir jugak..... kalau diikutkan.... bayi yang dibuang dah beribu.... tu yang kantoi...yang tak kantoi.... mungkin beribu juger..... Tu tak kira yang buat seks haram yang tak dapat bayi! Entah beratus ribu agaknya.... Tapi pelik kan.... buat masa dalam keadaan haram....senang-senang jer korang dapat anak kan..... Yang dah kahwin....ada yang tak dapat-dapat walaupun dah kahwin berbelas tahun.....

Kenapa yer? Sebab setan tau waktu subur pompuan tu kot... Dier cucuk pompuan tu supaya gilerkan seks haram nie mase dier subur.... Maknanya....korang buat seks tu bertemankan setan! Entah-entah setan yang duk buat sekali dengan lelaki bengap tu....

Dah pandai buat....pandai-pandai la tanggung...kenapa nak buang bayi tu? Kalau yer pun nak tiru budaya orang putih, buat dulu baru kahwin.... sekurang-kurangnya depa tak buang bayi! Aku sebab terfikir benda nie....terus tertekan pedal sampai 140km/h.... Wife aku cuit bahu...baru tersedar yang aku dah macam F1....he he he.

Ok la guys.... nak jalan-jalan di Kuala Terengganu pulak...nak pegi tempat-tempat menarik...sape nak ikut? h he he....



P/S: GA tengah berjalan lagi....dan aku akan tambah lagi hadiahnya.. dapat lagi orang nak sponsor... Seutas jam tangan untuk lelaki...:) sesape nak join, klik SINI.

No comments:

Ping your blog