Thursday, June 16, 2011

Hanis Zalikha Berskandal Dengan....

Sape tak kenal Hanis Zalikha....aku tak tau nak cakap apa la kan...... Aku baru je nak bermegah-megah dengan skandal terbaru aku nih....he he he.... Erkk....Aku bukannya berskandal dengan Hanis Zalikha la.....gilo aper.... ibarat langit dengan bumi la gamaknya....hahaha.... Aku cuma nak bagitau aku ada buat segmen untuk korang berskandal dengan blogger lain.... Maksud aku mencari rakan kongsi..... klik SINI la yer...

Jadi....Hanis Zalikha berskandal dengan saper? Ermm...tak tepat soalan tu.... atau lebih tepat...bukan berskandal.... tapi shooting bersama...he he he. Si Hanis Zalikha ni dah masuk majalah lagi.... Majalah Remaja dengan retis...hihihi... Cer tengok gambor nie....


Haaa.....sape tak kenal dengan retis di sebelah tu kan....aku tak bagitau sebab aku lupa namenyer..hahaha...Oh....ade ditulis di gambar tu rupenyer... si Izara Aishah... Kejam kan....si Hanis Zalikha tak lupa pulak....ngeh ngeh.... Tengok... Si Hanis Zalikha pun mencari rakan nak berduet dalam majalah..... Korang takkan la tak nak mencari rakan blogger nak berskandal bersama...sama-sama cuba naikkan blog bersama.....:)

GA aku tu jangan lupa join ek... klik SINI...

8 comments:

Isteri Encek Bard said...

ingat rossa, muker izara cm rossa plak

Rozali said...

Assalamualaikum PW

berskandal....bahaya tuuu
bekerjasama kut..
untuk memeriahkan blogers

Wassalam

aizamia3 said...

sekali pandang macam rossa pun ada..

Noriz said...

makin glamer la hanis ni...

♥Mrs.Eady♥ said...

tak kenal sape kat majalah tu..

Nabila Huda said...

dah ada majalah ni. izara tu yang belakon drama keranamu laila. tv3

efa said...

waah hanis zalikha dgn izara yg berlakon dlm cerita keranamu laila tu la bestnya uhuhu dua2 comey hehe eh mcm nak join plak GA tu hehe

kakchik@ella said...

hanis zulaikha kesygan kakchik. dia comel, menarik dan baik. hihi.