Friday, June 24, 2011

BILA SI SUAMI BERBLOG.. SI ISTERI ?


Aku luangkan banyak masa di rumah....sebab rumah aku dengan opis dekat giler jer...dalam beberapa ratus meter je kot.... He he he... Anak-anak.....dalam pembikinan.....ha ha ha... So, takde ape-ape masalah lagi la.... Dengan isteri.....biase-biase jer...

Aku banyak luangkan masa berblogging masa aku sambil-sambil cari journal....atau sambil-sambil bace artikel..... Kadang-kadang biler dah takde mood nak bae benda serius....aku mengadap la blog.... Sekarang ni memang aku jarang giler berblogwalking.... sebab aku sempat update blog dan promote blog jer... Sori yer kengkawan...akan aku cuba luang kan masa untuk menjengah ke blog korang....

Jelingan si isteri ek....ha ha ha.... Takde la jeling-jeling... Tapi kene cubit sikit-sikit tu ade la...ngahahaha... Kene la pandai bahagi mase... Jangan ngadap blog sampai lupa tanggung jawab kan... Blog tu kalau dah addict sangat...anggap macam pet jer.... Jangan duk depan pc 24 jam sudah la.... Update blog.....promote sikit.... pastu luangkan la masa... Dalam dua tiga jam.... update lagi....malas update.... blogwalking..... Kan..kan.... ape susah.... :)

Jom kongsi ENTRI PERTAMA korang di SINI.....:)
JOM JOIN GA YANG BEST NIE!!....DI SINI

7 comments:

Eera Shera said...

tula..bila la bro wacana nak sampai ke blog ku..hehe

Alya EsprĂ©zzo™ said...

hohoho..terjah bro PW! :D

Munn Jaafar said...

dalam pembikinan eh? hehe slmt2!!

aizamia3 said...

betul.. kenalah pandai bahagikan masa.. jangan addict sangat dengan blog sampai terabai semuanya.. ;)

aanie said...

kalau ngadap pc je 24 jam mmg kena cubit la...hehe..

Lulu Caldina said...

Majulah Blog untuk keluarga dan negara..yeah...

PapaMacho said...

Itulah bro.. Blog didahulukan, family diutamakan.. =)