Thursday, June 30, 2011

Jom Reka Dialog

Klik Atas Idong tuu..:)
Cerita rekaan aku nie.... adalah rekaan semata-mata....Tiada kebenaran atau kebetulan kot....Sebab citer nie memang aku reka secara membuta tuli pekak dan bisu.... Watak cerita ini dilakonkan Shaheizy Sam dan Heliza... Mereka berlakon sebagai suami isteri di bawah arahan Bro Wacana....


Shaheizy : Ija!!! Solat Oit!! Dah nak habis waktu dah nie... Kang I bagi Lu Langsi Lu Mati kang!

Heliza: Argghhhhhh!!!!! Langsi tak langsi sangat laa...... I dah solat la che abang oit.... Siap dah bace Yassin lagi nih... Sorii siket wokeh.... U tuu yang tak solat lagi.....Ape kes...

Shaheizy: Oohhh......Bile solat? Tak nampak pun.... Huhuhu... Abang tengah ambik air smayang nie... Dari tadi duk terbatal jerk.... Asyik terkentuuut ajer.... Ermmm.... macam tak sempat jerk..... Qada' jela... lalala~ Ija tolong abang jap....meh la jap...

Heliza: Banyak la U punyer qada'..... Ingat senang-senang je ker main qada'-qada'.. Berdosa tau.... Sempat lagi tu haaaa..... Tahan la kentut tu dulu.... haih.... Ni nak mintak tolong ape pulak nie...... Takkan nak tolong tahan kentut kot.....

Maka Heliza pun datang la ke tandas dengan topeng gas ( takut bau kentut semerbak dalam tandas) di mana Shaheizy tengah ambik terbongkok-bongkok ambik air smayang....... Heliza pun bukak la pintu tandas tu.....Dan tetibe......

Shaheizy: Surprise!!!!! Hepi befday Ija!!! Hepi befday to U....Hepi befday to U....Hepi befday to Shaheizy... eh silap.....to Ija....hepi befday to U......

Rupa-rupanya ada hadiah hari jadi di tandas tu untuk heliza.... Hadiah itu ialah....... Set rawatan kecantikan TIA AMELIA (jer?).... he he he...Maka....

Ok la kan .....5 dialog tu okeh....tak terbabas lagi....... Dan terjawab la kenapa si Shaheizy lame giler dalam tandas tuu....Nak siapkan preparation....:)

P/S: Nasihat menasihati la antara suami isteri......
dan.... jangan tiru...hahaha

7 comments:

risa said...

hahahahah...soba jelah
cam lebih 5 jer dialog tu bro...lalalala

Pembawa_Wacana said...

@risa: 5 laa..... Kat tengah-tengah tu bridge dier....bukan dialog... grrrr...:)

Isteri Encek Bard said...

adeh.. hahahhahhaha.. tak pernah dibuat orang bg suprise dalam tandas nie.. hahhaha, canteek la idea PW nie..miahahha

cik pulau said...

yang ni nak carik link td..
hehehe

Fahmi Mahat said...

adehhh. mcm ni pun boleh kan.. haha terbaikkk

yang suka
FahmiMahat

::Miss Hearty:: said...

hahaha...lawak :)

akutetapaku.com said...

hahaha....

http://akutetapaku85.blogspot.com/

Ping your blog