Wednesday, June 8, 2011

Edisi Khas | Review

Semalam aku tengok satu rancangan baru dekat TV3.... Nama rancangan tu Edisi Khas... Rancangan ni untuk santai gelak jer... tapi ala-ala edisi siasat yang pernah dibuat di NTV7 dulu.... Ni mesti ade yang kate tak bes sebab lawak bodoh dan ade yang kate bes sebab suka si pelawak-pelawak dalam rancangan tu.....

Bagi aku... aku suka rancangan tu... Dalam penat-penat.... penat lepas balik keje ker... penat buat keje rumah ker... penat bersukan ker... Nak tengok benda-benda rilek macam tu.... Santai jer..... takde la drama berat kene sedih-sedih... kene marah-marah....kan..... Just enjoy mengisi masa lapang...

Lagi satu...aku suka mesej yang nak disampaikan.... Mesej-mesej yang senang difahami.... Yang selalu orang kita buat.... Macam semalam.....citer suka guna kad kredit sampai tak hingat dunia..... Nak beli tu....nak beli ni... sume nak gune kad kredit....last-last...tak tertanggung beban hutang kad kredit.... Ramai yang terasa kan....he he he...

Rancangan gini la aku suka tengok... sambil santai....korang boleh dapat sedikit nasihat ringan dari rancangan tu... takde la sia-sia korang duk melepak selama setengah jam depan TV kan... Dapat releasekan tension keje.... dan dapat sedikit ilmu..... Tapi aku tak tau la korang macam mane kan..... Takut bile dah terasa atau terkena tu... terus tukar channel...he he he.

P/S: GA tengah berjalan lagi....dan aku akan tambah lagi hadiahnya.. dapat lagi orang nak sponsor... Seutas jam tangan untuk lelaki...:) sesape nak join, klik SINI.

6 comments:

mynameismy said...

alamak! lupe nk join GA!!!!!!! belum tutup kan pw???

kella said...

sempat gak tengok kejap je ritu.. huhu.. eh ada GA ya! nak join ler.. leh kan... =)

aizamia3 said...

tau pasal tajuk tu tapi tak tertengok pulak.. rugi2..

mama comel said...

best2! semalam ada tengok..

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

haha..tol2..citer tu santai tp nasihat dia mkan dalm.kih3..lawak2..

cik pulau said...

tengok gak citer tu smalam.. ehmm.. boleh tahan la..lawak..hehe..

ehh.. ada GA.. ehmm. lamanya tinggal blogging.. nak join...^^,

Ping your blog