Saturday, June 25, 2011

Hindustan Pun Tengok Ker??

Oii....Hindustan pun layan ker?? Aper daa..... Ha ha ha... Shhh....Aku pun tengah layan hindustan jugak nih.... he he.... Aku ni memang suka tengok citer hindustan.....Tapi bukan citer yang baru-baru nie.... Aku suka zaman tiga KHAN nie..... :)

Bukan aper...jalan citer masa zaman nie banyak yang bagus....lagu pun best-best.... tak macam citer hindustan sekarang....banyak mengarut dan pandai tayang body jer.... Jalan citer hampeh... Itu pendapat aku la.... huhuhu...

Tu la trend zaman sekarang....citer baru hindustan banyak yang suka ke arah pembogelan melampau... Aku risau gak....takut kita pun terkena tempias.... Dekat Korea dan Jepun pun dah start dah.... harap kat Malaysia nie tak la kan...

Ok la.....nak sambung tengok citer nie...Dil To Pagal Hai... he he he... Tepuk-tepuk bantal.... nak tengok movie sambil baring... mane kacang Ngan Yin aku nih......Ok....dah jumper....Lalalalala~~

JOM JOIN GA YANG BEST NIE!!....DI SINI

10 comments:

sergeant keroro said...

tengah layan jugak, hehe XD

farahin nasir said...

same la kite.. tadi devdas skrg DTPH plak...

nie pun post sal industan jugak.. hahhaa..:)

JOM TENGOK AKSI GELEK-GELEK

Teenager Housemaid said...

haha!
suka gak layan cerite hindustan yg zaman 3K...hehehe

el-janna said...

mesti a layan^^

Andrik McVean said...

kuch kuch hota hai best what

Miss Cupcake said...

i 100% layanlah bcoz i kan orang hindustan mix:)faham lah semua:)

Eera Shera said...

hindustan skg mcm hollywood la..lagu pun dah x ori cm dulu

Mohd Khairi Khadzir said...

aku sokong!! zaman sekarang pnye crite dh lari jauh..dh xmenyengat mcm dulu.. aku rase la, muvee pling last pling best MOhabbatein kot..pas tu dh kureng..lagu2 pn sgt best time2 3khan tu..huhu (^__^)

Rtp Farra Arisha said...

i'm hindustani haiii lover..hehe :))

tia @ Ini Kisah Tia said...

HAHAAAAA ! TIA MINAT GILOS TENGOK CITER HINDUSTAN ..

Ping your blog